WTF?! Suomalainen nainen, joka jakaa aviomiehen toisen vaimon kanssa
Muija jakaa äijänsä jonkun toisen muijan kans ja niillä on jotain muksujakin tossa hulluudessa mukana. Sairasta. Miten toi ees toimii niinku käytännössä? Onko noiden avioliitto laillinen Suomes?
Kommentit (10)
Mitäs tuossa.
Kyllä mullekin kelpais vaimo, jonka voisi jakaa.
Aina kun alkais ärsyttää niin lähettäs vaan toiseen osotteeseen. Plus kaikki joululahja-korut ja muut tulisi paljon halvemmaksi kun laitettais kulut puoliksi.
Mitenkähän toi niinku käytännössä toimii? Muijat oottaa vuoroonsa kun äijää pomppii sängystä toiseen?
Ap, Juridisesti Suomessa tosiaan voi olla vain yksi vaimo. Mutta ei sitä kukaan voi estää, että yhdessä asuu ja muuten elää kuin avioliitossa monen naisen kanssa. Olen saanut sekä monelta tutulta polyamoristilta (mulla on aika hippi ystäväpiiri) että parista asiasta nähdystä dokumentista sen kuvan, että ulospäin hehkutetaan tätä vapaata ja avointa rakkautta. Sitten kulissien takaan on järjettömästi mustasukkaisuutta ja usein kolmen ihmisen suhteessa vähintään yksi osapuoli on jollain tavalla painostettu tuohon ratkaisuun.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:07"]
Ap, Juridisesti Suomessa tosiaan voi olla vain yksi vaimo. Mutta ei sitä kukaan voi estää, että yhdessä asuu ja muuten elää kuin avioliitossa monen naisen kanssa. Olen saanut sekä monelta tutulta polyamoristilta (mulla on aika hippi ystäväpiiri) että parista asiasta nähdystä dokumentista sen kuvan, että ulospäin hehkutetaan tätä vapaata ja avointa rakkautta. Sitten kulissien takaan on järjettömästi mustasukkaisuutta ja usein kolmen ihmisen suhteessa vähintään yksi osapuoli on jollain tavalla painostettu tuohon ratkaisuun.
[/quote]
Hmm.. Mielenkiintoista. Eli tällaisia siis on muuallakin kuin vain jossain Utahin perähikiällä. Kerro lisää!!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:07"]
[/quote]
Hmm.. Mielenkiintoista. Eli tällaisia siis on muuallakin kuin vain jossain Utahin perähikiällä. Kerro lisää!!
[/quote]
Eli tosiaan suomessakin tätä on, yllättävän paljon 20-30 vuotiaissa. Ja se mikä musta mielenkiintoista on, että itse en ole törmännyt polyamoriaan ennen uskonnollisissa piireissä Suomessa, vaan enemmänkin arvoliberaaleissa piireissä. Aika usein myös polyamoristit ovat biseksuaaleja. Yksi tuttu perhe (nimet muutettu) oli tällainen: Kaksi bi naista ja yksi bi mies. Naiset asuivat yhdessä, mies opiskeli toisella paikkakunnalla, mutta asui viikonloput naisten kanssa. Naiset harrastivat seksiä keskenään ja toinen näistä bi naisista oli myös miehen kanssa kahdestaan. Toinen nainen siis, vaikka oli bi, ei kuitenkaan miehen kanssa mitään harrastanut, mutta jos molemmat olisivat tätä halunnneet, se olisi ollut ok kaikille osapuolille. Ja mistä tiedän tämän? Tämä molempien kanssa seksiä harrastava nainen on mukava ja suurisuinen. :D
Minäkin tunnen yhden perheen, jossa on kaksi naista ja yksi mies. Asuvat yhdessä. En tiedä kaikkea suhteestaan, mutta tiedän että kaikki kolme sekstailevat joskus kimpassa, naiset keskenään kaksin ja molemmat naiset miehen kanssa kaksin. Käyvät myös treffeillä toistensa kanssa sekaisin kaksin tai kolmistaan koko porukka. Joskus on riitoja ja mustasukkaisuutta.
Joku katsonut liikaa Big Love-ohjelmaa..
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:17"]
Joku katsonut liikaa Big Love-ohjelmaa..
[/quote]
Tarkotiks mua? :D Oon kattonu liikaa vaa omia opiskelukavereita :D -8
Itse pitäisin polyamoriasta. Haluaisin tavata useita naisia ja miehiä samaan aikaan, eikä mulle ole väliä, onko heillä muita kumppaneita. Rakkautta ilman rajoja.