suositelkaa tampereen yökehoja
Siis paikkoja joissa 30 vuotias mies voi tavata naisia, ei mitään teinejä, joilta irtoaa vain helppo pillu.
Kommentit (15)
En tykännyt Bricksistä käydessäni Tampereella
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:59"]Ilona, Poro ja Ilves on kans hyviä paikkoja. Näissä me käydään reilun 30-v naisporukalla.
hyvä musiikki ja meno ylipäätään.
[/quote]
Ilveksessä käy tosi nuorta porukkaa, onhan ikäraja vaan 22v. Lisäksi paljon nuorempiakin ja ulkomaalaisia. Terveisin baarimikko
Hieman vanhempaa porukkaa käy Hullussa porossa (talvisin muuten aika hiljainen), Ilonassa joka on aina täynnä ja Tähdessä.
No mä käyn ulkomaalaisten kavereitten kans just siellä Ilveksessä. Mutta sitähän tässä ei kysytty. En ole ajatellutkaan että ulkomaalaiset ei lukeutuis naisiin, joista aloittaja kysyi. - 7
Ilveksessä käy 25v wannabebisnesteinit jotka ajattelee olevansa aikuisia.
Bricks hämeenkadulla sokosta vastapäätä, kellarikerroksessa.
Välitön tunnelma. Baari/pubi puoli ja tanssipuoli erikseen. Tavallisia ihmisiä, ei pintaliitäjiä. Soittaa paljon ysärejä :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:30"]Bricks hämeenkadulla sokosta vastapäätä, kellarikerroksessa.
Välitön tunnelma. Baari/pubi puoli ja tanssipuoli erikseen. Tavallisia ihmisiä, ei pintaliitäjiä. Soittaa paljon ysärejä :D
[/quote]
Juu ai sori. Kehoista en tiä :D
Onko gloria hyvä? Siitä olen hyvää kuullut... ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:58"]Onko gloria hyvä? Siitä olen hyvää kuullut... ap
[/quote]
Hyvä aloittelupaikka, kun menee ajoissa pääsee istumaan ikkunan viereen. Siittä on kiva kattella hämpille. Yläkerrassa soittaa pändejä.
Ilona, Poro ja Ilves on kans hyviä paikkoja. Näissä me käydään reilun 30-v naisporukalla.
hyvä musiikki ja meno ylipäätään.