Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin mun vanhemmat oppii, että

Vierailija
22.02.2014 |

Olen aikuinen ja saan tehdä mitä haluan? Mun pitäisi niiden mielestä kysyä lupa kaikkeen mitä teen. Tätä tapahtui jo kun olin alaikäinen. Esim kun olin 17v, ja sain synttäri rahaa, ostin uudet farkut. (vanhat olivat kuluneet) vanhemmat suuttuivat, ja sanoivat että olisi pitänyt kysyä lupaa niin turhaan (???) ostokseen. No. Kun olin juuri täyttänyt 18v, ja ostin kivat goottivaatteet, siitäkin olisi muka pitänyt kysyä lupa. Äiti repi nuo vaatteet. Se oli viimeinen niitti, lähdin pois kotoa. (poru siitäkin tuli) onko kellään muulla tällaisia vanhempia? :( ahdistaa kun kaikesta, pitäis kysyy lupa. Oon ollu kertomatta suunnitelmistani. Mutta kuulevat aina jostain... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei opi koskaan. Minkä ikäinen olet nyt? 

Vierailija
2/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne opi ennen kuin otat niihin etäisyyttä ja lakkaat välittämästä niiden puheista. Jos ne kuulee jostain muualta tekosistasi ja alkavat skitsota, niin toteat niille kylmänviileästi, "minun elämäni, minun päätökseni, en keskustelu teistä niiden kanssa". Ja sitten et todella keskustele niiden kanssa. Jos he jatkavat jankuttamista, poistut paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta sun vanhemmat kuulosta aika häiriintyneiltä. Kuka repii toisen vaatteet? Ei niin tehdä.

Voi olla että joudut menemään aika kauas että pääset heistä rauhaan. 

Vierailija
4/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut omillasi, voit hyvin säädellä tapaamiset niin harvoiksi, että pystyt suhtautumaan heidän näkemyksiinsä huumorilla.

Vierailija
5/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta...

Vierailija
6/6 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:24"]Jotkut ei opi koskaan. Minkä ikäinen olet nyt? 

[/quote]20v...ap