Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Sytyttääkö "hyvällä tavalla" lihava mies?

Vierailija
05.11.2020 |

Itse olen mies joka on ns. hyvällä tavalla lihava. Monesti naiset valittavat miesten kaljamahoista mutta iskeekö sinuun hyvällä tavalla lihava mies?

177cm / 95kg

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos BMI näyttää ylipainoista, mutta kehonkoostumus on kuin kunnon mahtisonnilla, niin kyllä. Muutoin ei.

Vierailija
2/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvällä tavalla lihava"? :-DDD

Puolisoni on lähes tismalleen samoissa mitoissa kuin sinä, sentin pitempi ja paino liikkuu 93-96 kg välillä. Sytyttää. Hänellä on pitkät sääret, kapea timmi peppu, leveät hartiat ja iskämaha. Vähemmänkin sitä iskämahaa voisi olla, mutta kyllä hän tuollaisenakin sytyttää.

Mikä mahtaa olla sinun ymmärryksesi hyvällä tavalla lihavasta miehestä? Itselleni olisi kauhistus, jos miehen kilot olisivat kerääntyneet lantiolle/peppuun tai reisiin. Lihaksissa tuon kokoinen ylipaino ei pelkästään piileskele, joten missä se sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rrrrrakastan tanakoita, hyvä raamisia miehiä.  Pieni kaljamahakaan ei ole este, ellei se ole sitten jo hidaste.

Vierailija
4/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kovan pallomahan sijaan pehmeä röllykkä? Ei kiinnosta sekään.

Vierailija
5/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn pisteeseen asti se lisää miehekkyyttä ja viehättävyyttä, mutta toki valas on valas. Tai jos miehellä on isommat tissit kuin mulla.

Vierailija
6/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sytyttää semmoinen iso ja lihava penis.

Vierailija
7/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos rasva vain on jakautunut oikein vartaloon. Nallemais-maskuliininen vartalotyyppi miehellä vastaa sitä kuuluisaa naisten tiimalasi-vartaloa. Jos sulla on käynyt onni geeni-lotossa, 20 ylimääräistä kiloa ei näy vielä missään

Vierailija
8/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Seth Rogen ja Chris Pratt ovat olleet nameja pyöreinä päivinään, enkä nyt tarkoita kasvoja. Kroppa tyypiltään yleensäkin.

Vierailija
9/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tyyppi, kemia ja rakkaus sytyttää enemmän kuin mikään tietty keho. Exäni oli bodari, nykyiseni enemmän isävartalomallia ja olen syttynyt molemmista. Reilu ylipaino on kyllä turn off.

Vierailija
10/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kaljamahaa. Olen siis tasapainoisen pullea. Rasvaa on tasaisen paljon  lantiolla, pepussa, reisissä, poskissa ja massussa. 

ap

Vierailija
11/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kaljamahaa. Olen siis tasapainoisen pullea. Rasvaa on tasaisen paljon  lantiolla, pepussa, reisissä, poskissa ja massussa. 

ap

Minun heikkous😊

Vierailija
12/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sytyttää ajatus että jään alle enkä pääse pois.

Vierailija
13/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppaa enemmän sytyttää äly!

Vierailija
14/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hieman ylipainoa kuin alipainoa.

Vierailija
15/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sytyttää ajatus että jään alle enkä pääse pois.

Haaveiletko junanalle jäämisestä?

Vierailija
16/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä tarkoitetaan? Kuva?

Vierailija
17/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppaa enemmän sytyttää äly!

Minua myös.

Tunnustan pinnallisuuteni: yleensä miehen ulkonäkö on melkein yhtä tärkeä kuin hänen älykkyytensä tai huumorintajunsa. 

Jokin aika sitten tapasin älykkään miehen, jonka kuiva huumori viehättää ja jonka kanssa minulla on paljon yhteistä (arvot, elämänasenne jne), ja tietysti rakastuin häneen.

Jokin aika sitten tajusin, että häntä katsoessani en näe hänen ylipainoaan tai muitakaan "kauneusvirheitään" vaan hänen kultaisen sydämensä ja säkenöivän älynsä. 

Vierailija
18/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksu perse. Vaimoni yrittää repiä sen kappaleisi kun annan kyytiä sille

Vierailija
19/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kaljamahoista. Jos mies on ylipainoinen, pitää olla kiinteä. Ja isot lihakset.

Vierailija
20/42 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on viisi senttiä pidempi ja viisi kiloa painavampi ja on niiiin kuuma! Lihaksikkaat rumpalin jalat ja kädet ja pieni kaljamaha<3