Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle, mies

Vierailija
05.11.2020 |

Miksi haluat katsekontaktin suihinoton aikana? Haluaisin tietää, mikä siinä niin kiihottaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse nauti katsekontaktista seksin aikana? Useimpien mielestä se kaiketi lisää intiimiyttä ja keskinäisen yhteyden tuntua, jotka ovat hyvän seksin kannalta aika tärkeitä juttuja monen mielestä.

Vierailija
2/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla AP  merkityksetöntä mihin katselet suihinoton aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "Am I doing it right, daddy?" -katse on ainakin minusta hyvin kiihottava.

4/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, katseesta täytyy näkyä myös halu ja intohimo mieheen, kaluun, tietty levollisuus ja nautinto mitä on tekemässä, se että haluaa tehdä nautintoa miehelle, toivottavasti pystyy näyttämään myös nauttivan hetkestän myös itse. Kun huomaa että laukeaminen on tapahtumassa terskan paisuessa, anova katse ja vielä hieman lisääntyvä "hoito".

Vierailija
5/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56 kirjoitti:

Niin, katseesta täytyy näkyä myös halu ja intohimo mieheen, kaluun, tietty levollisuus ja nautinto mitä on tekemässä, se että haluaa tehdä nautintoa miehelle, toivottavasti pystyy näyttämään myös nauttivan hetkestän myös itse. Kun huomaa että laukeaminen on tapahtumassa terskan paisuessa, anova katse ja vielä hieman lisääntyvä "hoito".

Kumpa saisin tehdä noin. Mutta, joku muu vie voiton...

6/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Tarkennatko?

Vierailija
7/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kiihottavaa on nähdä, kun naisen silmät on kiinni suihinoton aikana. 

Vierailija
8/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Tarkennatko?

Viini, se vie voiton. Eli illalla niin jo viinissä, etteihän se sitten enää käy. Amulla vain..mutta, eihän se ole sama.

9/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Tarkennatko?

Viini, se vie voiton. Eli illalla niin jo viinissä, etteihän se sitten enää käy. Amulla vain..mutta, eihän se ole sama.

Haluaisitko kokeilla millaisia fiiliksiä saisit tehdessäsi?

Vierailija
10/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Tarkennatko?

No rakastan tehdä sitä, oikein antaumuksella ja kuulemma osaankin oikein hyvin, vika vain tuossa, ettei  sitten enää tietysti saa...tietystikkään.

11/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56 kirjoitti:

Tarkennatko?

No rakastan tehdä sitä, oikein antaumuksella ja kuulemma osaankin oikein hyvin, vika vain tuossa, ettei  sitten enää tietysti saa...tietystikkään.

Järjestetään treffit, rekisteröidy ja laita viestiä niin päästään kahden nauttimaan.

Vierailija
12/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse nauti katsekontaktista seksin aikana? Useimpien mielestä se kaiketi lisää intiimiyttä ja keskinäisen yhteyden tuntua, jotka ovat hyvän seksin kannalta aika tärkeitä juttuja monen mielestä.[/

Ei kun ihmettelin vain, että eikö se katsekontaktin pitäminen ole hieman kiusallista? Ja ehkä jopa haastavaa riippuen kulmasta. Se saattaa myös näyttää hassulta, jos naisella on ruma pärstä.

ap

Vierailija
13/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse nauti katsekontaktista seksin aikana? Useimpien mielestä se kaiketi lisää intiimiyttä ja keskinäisen yhteyden tuntua, jotka ovat hyvän seksin kannalta aika tärkeitä juttuja monen mielestä.[/

Ei kun ihmettelin vain, että eikö se katsekontaktin pitäminen ole hieman kiusallista? Ja ehkä jopa haastavaa riippuen kulmasta. Se saattaa myös näyttää hassulta, jos naisella on ruma pärstä.

ap

Kulliani eivät tapaa imeskellä sellaiset naiset, joiden pärstä ei minua miellytä. Mutta ainahan on vanha kunnon "reikä paperipussissa" -tekniikka, jos haluaa saada ns. gloryhole-kokemuksen ilman pistosahaa ja vaneria.

Vierailija
14/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harvinaista, että nainen katsoo silmiin suihinoton tai lähetyssaarnajaseksin aikana. Etenkin lähetyssaarnaajassa useimmat naiset sulkevat silmänsä. Avoimet silmät kertovat naisen hyvästä itsetunnosta ja nautinnosta.

Vierailija
15/22 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä rakastan ja himoan miestäni, mutta useimmiten ovat silmäni kiinni..eli ei se ole aina noin.

Vierailija
16/22 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätellessäkin on kohteliasta katsoa silmiin.

Vierailija
17/22 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on mennyt niin, että ollaan 69 asennossa, eli en edes näe muuta kuin herkullisen pepun. Ja jos on vain suihinotto, niin makaan selälläni, en silloinkaan katso alaspäin. Eli ei ole vastausta tuohon. Ne daddy jutut on kyllä amerikasta matkittua sairasta pa**aa! Jos joku alkaisi ulvomaan jotain daddya kesken kaiken, niin homma lopahtaisi siihen. Idioottimaisuus ei ole seksikästä, paitsi amerikassa.

Loppujen lopuksi parasta on, kun nainen ratsastaa ja orgasmin hetkellä suudellaan. Mielestäni se on huippu, kun ylä- ja alapäät ovat yhdessä juuri silloin, kun laukean. Aina se ei onnistu.

Vierailija
18/22 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua! Ja koko nautinto piilee siinä ainakin mulla kun näen kun nainen ottaa multa suihin ja jos on vielä söpöt kasvot niin aina parempi!

Vierailija
19/22 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se hirveän hyvältä näytä jos joku rumanaamainen muija imee posket lommolla mun lemmenvaltikkaa ja katsoo vielä silmiin. Se on pikemminkin naurettavaa kuin kiihottavaa.

Vierailija
20/22 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin vaimo katsoo suuhun ottaessaan. Hyvältä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme