Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokaikinen aloitus jonka olen laittanut 2 vuoden aikana

Vierailija
05.11.2020 |

Tulee vain kommentteja että olen provo tai joku ei täsmää tai jätän kertomatta jotain. Ikinä ei uskota mitään.. En ymmärrä! Turhauttaa kun ei voi tehdä aloitusta oikeastaan mistään aiheesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin Porvoossa...

Vierailija
2/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu!

Olen käynyt palstalle nelisen vuotta, eivätkä aloitukseni juurikaan ota tulta alleen.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lannistu!

Olen käynyt palstalle nelisen vuotta, eivätkä aloitukseni juurikaan ota tulta alleen.

Heh sama juttu :D ehkä ei meidän aloitukset ole tarpeeksi raflaavia, provoja, tai jotain muuta. Mikään ei enää hämmästytä tämän palstan suhteen.

Toisaalta, täysin vitsihän koko palsta onkin.

Vierailija
4/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ? Ihan kaikki ?

MAhdat trölläillä ..

-Sinkkiş

Vierailija
5/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lannistu!

Heh sama juttu :D ehkä ei meidän aloitukset ole tarpeeksi raflaavia, provoja, tai jotain muuta. Mikään ei enää hämmästytä tämän palstan suhteen.

Toisaalta, täysin vitsihän koko palsta onkin.

Niinpä.

Tein mielestäni mielenkiintoisen kyselyn jokin aika sitten (gallup), johon tuli n. kolme kommenttia. Samalla huomasin myös, etteivät nuo kyselyt löydy hakutoiminnolla (kun olisin nostanut omaa aloitusta, heh).

Eli antaa olla. Joihinkin ketjuihin kyllä vastailen.

Vierailija
6/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä sanovat että "ei sillä mitään väliä minullelki käy niin kuin ap:lle", niin niillä ei ole mitään empatiaa tai sivilisaation ymmärrystä että miksi palstalla keskustelu ei pitäisi olla kuten ap sanoo suomalaisessa sýsteemissä.

Tämän paremmin ei voi sanoa jos...jos... ja jos... haluaa oikeasti palstailla. Apinoille on omat magnumit, järkevät ostavat lidlin gelatelli choco almondia.

Vierailija
7/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aloituksiini ei ole jostain syystä koskaan huudeltu porvoota. Ei edes niihin pariin ihan oikeaan provoaloitukseen.

Vierailija
8/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tso tso.

Vierailija
10/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tso tso.

Sot sot?

Vierailija
11/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä et sitten osaa ilmaista asiaasi niin että se jaksaisi kiinnostaa tai olisi uskottava.

Ehkä sä tarvitsisit jonkun ihan oikean harrastuksen. Pakkoko täällä on roikkua, jos siitä tulee vain pahaa mieltä.

Vierailija
12/12 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun aloituksiini ei ole jostain syystä koskaan huudeltu porvoota. Ei edes niihin pariin ihan oikeaan provoaloitukseen.

Riippuu pitkälti aiheesta. Monet provot niellään koukkuineen, jos aihe on tarpeeksi ”provosoiva”, sanan oikeassa merkityksessä. Silloin ei ole merkitystä vaikka tarina olisikin täyttä huuhaata.

Olet todennäköisesti hyvä provoilija, kaikilta se ei luonnistu. :)