Laitatteko hiuksiinne kampaajalla vain blondeja raitoja vai myös jotain muuta raidanväriä?
Kommentit (6)
Viimeksi laitettiin vaaleita ja sitten vähän tummempia. Ohuita raitoja. Ei näy juurikasvu kovin selvästi kun on omaa väriä ja siitä vähän tummempaa ja vaaleampaa.
Laitatteko vain siis oman sävyisiä raitoja vai viileämpiä mitä oma väri?? Tätä mä haen.
T: 1 vastaaja
On ollut elämän aikana sekä että. Olen huomannut että mulle ei vaan sovi kovin blondit hiukset kasvoihin, joten mulla on aina parempi että on jotain tummempaa myös. Jos viileitä värejä haluaa niin tuhkaisia tummanvaaleita voi esimerkiksi ottaa vaalennusraitojen sekaan.
Itse nykyään pidän lämpimiä sävyjä, kun kävin värianalyysissä ja paljastui että oeln Pehmeä Syksy. Nyt on kullanvaaleita ja kuparisia raitoja maantienruskeassa pohjassa, ja itselleni sopii hurjan paljon paremmin kuin ennen pitämäni hopeashampoolla oikein kylmäksi sävytetyt vaalennusraidat.
Minulla n punertavia ohkaisia raitoja jotka on oman sävyn (tumma ruskea) vahvuuden mukaisia sekä kuparin värisiä.
Vaalet raidat minulla näyttäsi likaiselta jos niissä on lämpimiä sävyjä tai harmaalta viileän sävyisinä.
Ootteko kampaajalle sanoneet että kävitte värianalyysissä vai miten päädyitte hänen kanssaan noihin raita väreihin?
T: 1
Hei tää kiinnostaa minuakin??? Tosin oma väri on lämmin blondi ja yritän kasvattaa sitä mutten ole varma tykkäänkö siitä.