Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi IT-alan yrityksiä kuten pelialan firmoja ei aina perusteta veroparatiisiin kun toimivat muutenkin verkossa? Mitä järkeä maksaa Suomeen suuret verot?

Vierailija
05.11.2020 |

Ymmärrän sen jos toiminta on Suomessa kuten esimerkiksi tehtaissa, mutta mitä järkeä muuten?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä isänmaallisuutta, ei kauhean tuttua vissiin ?

Sosialistit huutaa aina isänmaallisuuden perään kun tarvitsevat rahaa. Muuten isänmaallisuus on rasimia. Itsenäisyyspäivänä repivät Suomen lippuja pois salosta ja polttavat niitä.

Marin huusi UPM:n yhteiskuntavastuuta juuri Suomeen Kapolan tehtaan sulkeuduttua, vaikka kyseessä kansainvälinen yritys, joka toimii useassa eri maassa. Kansanmielisyys on hyvä vain silloin kun se taloudellisesti hyödyttää vihervas-sareita.

Vierailija
22/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut maksaa veronsa muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliala on niin nuori, ettei siellä toimita niinkään perityn varallisuuden turvin ja moni on ponnistanut menestykseen vaatimattomista lähtökohdista hyvinvointivaltion turvin.

Toisaalta Björn Wahlrooskin on rikastunut itse omalla työllään, muttei arvosta Suomen valtiota pätkän vertaa.

Sori nyt vaan, mutta Nalle on rikastunut iskän kontakteilla ja sillä, että sille lahjoitettiin ilmaiseksi pankki laman kourissa. Siksi asenne on ylimielinen ja Suomen verotusta väheksyvä, kun ei itse ole tarvinnut tehdä mitään.

Vierailija
24/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peliala on niin nuori, ettei siellä toimita niinkään perityn varallisuuden turvin ja moni on ponnistanut menestykseen vaatimattomista lähtökohdista hyvinvointivaltion turvin.

Toisaalta Björn Wahlrooskin on rikastunut itse omalla työllään, muttei arvosta Suomen valtiota pätkän vertaa.

Sori nyt vaan, mutta Nalle on rikastunut iskän kontakteilla ja sillä, että sille lahjoitettiin ilmaiseksi pankki laman kourissa. Siksi asenne on ylimielinen ja Suomen verotusta väheksyvä, kun ei itse ole tarvinnut tehdä mitään.

Oikein! Tyhmiltä kuuluu ottaa rahat pois.

Vierailija
25/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Tyhmiltä kuuluu ottaa rahat pois.

Ja aiheuttaa maassa devalvaatio omilla möläytyksillä? Ja tuhansien itsemurhat, kun maa joutuu syvään lamaan? Rikastua itse, että sadat tuhannet muut joutuvat kärsimään?

Sori vaan, mutta Supercellin pomot vaikuttavat paljon fiksummilta kuin kyseinen herra. Lisäksi ovat ansainneet kaiken ihan itse. 

Vierailija
26/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan mahdollista.

Vierailija
27/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin suomalainen it-yrittäjä niin varmaan tallinaan siirtäisin firman.

Virossa "hiukan" halvempaa hoidella bisneksiä, ja stadissa asuvat koodarit ym voisivat pendelöidä laivalla konttorin ja kodin välillä, ei ne kuitenkaan joka päivä istu konttorilla.

Mutta olenkin vain duunari, emmä näistä sen enempää tiedä...

Vierailija
28/28 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin suomalainen it-yrittäjä niin varmaan tallinaan siirtäisin firman.

Virossa "hiukan" halvempaa hoidella bisneksiä, ja stadissa asuvat koodarit ym voisivat pendelöidä laivalla konttorin ja kodin välillä, ei ne kuitenkaan joka päivä istu konttorilla.

Mutta olenkin vain duunari, emmä näistä sen enempää tiedä...

Ainakin raksafirmat ovat käytännössä kaikki virolaisia. Siis ne pienet joita käytetään aliurakoitsijoina raksalla. Suomessa ei menesty. EU:ssa työvoima saa vapaasti liikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi