Suomiäiti Annabella, imettääkö vauvaansa?
Kellään tietoa? En löydä sitä blogipostausta missä kertoi menevänsä takaisin töihin, siitä varmaan selviäisi. Linkatkaa joku?
Kommentit (8)
Ai se Annabella, joka oli Suomitytöt New Yorkissa ohjelmassa? Onks sillä jo lapsikin?
Miksi blogia tai päivitetyksiä ei löydy? Kaikki aiemmat osoitteet ovat lakanneet toimimasta tai päivitykset vanhoja vuodelta 2011 tms. Seurasin aikoinaan Ethical Annabellaa, nyt ei vaikuttaisi enää löytyvän sillä nimellä.
En löytänyt kans mitään uusia päivityksiä. Missä noi vauvauutiset hänestä on?
Varmaan gojimarjoja ja muuta humpuukia. Ellei olisi noin nätti niin tuolla koulutuksella olisi duunarina. Toivottavasti itse edes tajuaa tämän.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 13:00"]
Varmaan gojimarjoja ja muuta humpuukia. Ellei olisi noin nätti niin tuolla koulutuksella olisi duunarina. Toivottavasti itse edes tajuaa tämän.
[/quote]
Juu taas av-mamman viiltävä analyysi.:)
Itse annan kyllä propsit Annabellalle siitä, että hän on määrätietoisesti lähtenyt etsimään Jenkkilästä itsensänäköistä elämää ja jopa kyennyt menestymään media-alalla. Ja voin antaa nuo propsit siitä huolimatta, että en välitä itse hänen tuottamastaan sisällöstä tai hänen tavastaan ilmaista itseään.
Siis kuka? Never heard...