Ystävän outo käytös, on töykeä nykyään jos minulle tapahtuu kivoja asioita.
On viimeisen pari vuotta vastaillut kertomiini mukaviin asioihin joko väinpitämättömästi tai jopa törkeästi. Jos asiani on neutraali tai ikävä niin vastaa vuolaasti.
Kommentit (25)
Kauheen kivoi kaverei teillä. Ihan itekö ootte valinneet? Hyvä että pidätte tiukasti kiinni ja ehkä vaan välillä vähän mangutte asiasta vauvikselle. Tosi aikuista sekin! Hyvä te!
Miesystävä on hyvännäköinen ja sydämellinen. Ystävä ignooraa hänet täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla hän sitten vastaa? Yhdellä sanallako? Anna esimerkkejä.
Esimerkkinä jos vaikka olen ollut luontoretkellä ja olemme lasten kanssa askarrelleet kivoja ruskalehtitöitä lenkin jälkeen on vastaus tyyli Ok tai ei mitään. Kerran olimme koko perhe reissussa ja laitoin kuvan reissusta niin tuli vasttaukseksi, että "Haista v.ttu". Olin sen jälkeen useamman viikon kirjoittamatta mitään hänelle ja hetken taas oli sitten normaalia jutustelua. Oli riitaa mieheni kanssa ja miltei erosimme, sillon oli päivittäin kysymässä kuulumisia ja pyysi kahville. Ja ennen perheeni perustamista oli välimme aina ok. Mieheni ja minä olemme olleet yhdessä pitkään ja ilman muksuja. Hänellä 2 lasta ja mies. Ap
Hohhoijaa. Toista varmaan kiinnostaa ihan kybällä teidän ruskalehtiöt.
Ja entäs sitten haistattelu -viesti. Jos minulle joku kaveri olisi kirjoittanut noin, niin en olisi hänen kanssaan ollut enää minkäänlaisissa väleissä. Miten ihmeessä sinä siis sivuutat tuollaisen jollakin parin viikon tauolla? Tykkäätkö hakata päätäsi seinään?
RuskalehtiTÖITÄ
Kyllä ajattelen jatkossa mitä hänelle enää sanon. Ehkä en enää pidä myrkyllistä ihmistä lähipiirissäni. Ap
Hohhoijaa. Toista varmaan kiinnostaa ihan kybällä teidän ruskalehtiöt.
Ja entäs sitten haistattelu -viesti. Jos minulle joku kaveri olisi kirjoittanut noin, niin en olisi hänen kanssaan ollut enää minkäänlaisissa väleissä. Miten ihmeessä sinä siis sivuutat tuollaisen jollakin parin viikon tauolla? Tykkäätkö hakata päätäsi seinään?