Eniten mä vihaan tätä eriterallia.
Kolme pientä lasta kotona ja eniten rassaa eritteet ja niiden kanssa puljaaminen päivästä toiseen. Milloin on kakka lattialla, milloin joku on ehtinyt käydä tyhjentämässä jonkun tekemät kakat tai pissat vessanpöntön viereen. Räkäpaakkuja pyyhittyinä sohvaan ja matonkulmiin, pissavahinko eteisessä, äkillinen puklu tai oksennus rinnuksilla tai jossain nurkassa. Jalka tarttuu johonkin tahmeaan ja se on vanha pissa, oksennus, räkä, lima tai paska. Siisteydestä pitävälle, alati puunaavalle ihmiselle tämä on ehkä se pahin, ainakin tällaisina stressaavina aamuina.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:05"]
Itepähän oot lapses tehnyt, kai tiesit, että lapset ulostaa?
[/quote]
Kun luin tämän avauksen, olin täysin varma, että ensimmäinen vastaus on tällainen!
Jotkut ihmiset saavat iloa internetissä häiriköimisestä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:05"]
[/quote]
Kun luin tämän avauksen, olin täysin varma, että ensimmäinen vastaus on tällainen!
[/quote]
Puuttui vain se, että viestin kirjoittaja julistaa olevansa vela :D
Niin? Tietenkin tiesin. Mikä aloituksessani viittaa siihen, että tämä tuli yllätyksenä, vai luuletko että olisin jättänyt lapset tekemättä jos tämä olisi tullut yllätyksenä. Minä vain kirjoitin, että tämä rassaa eniten.
ap
No, kyllä se ajan kanssa helpottaa. tuskin jää pysyväksi olotilaksi, jos lapset on normaaleja ja terveitä muutoin. Tässä laiha lohtu, ei auta kyllä akuuttiin hätään ;-)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:09"]
Niin? Tietenkin tiesin. Mikä aloituksessani viittaa siihen, että tämä tuli yllätyksenä, vai luuletko että olisin jättänyt lapset tekemättä jos tämä olisi tullut yllätyksenä. Minä vain kirjoitin, että tämä rassaa eniten.
ap
[/quote]
Katsos. Tällä palstalla on nykyään turha odottaa saavansa vertaistukea lapsiin liittyvissä asioissa, koska pari fanaattista velaa on ottanut palstan temmellyskentäkseen. Kannattaa vuodattaa toisille pienten lasten äideille, niiltä saa ymmärrystä. On ihanaa, kun perhekerhossa voi puhua kaikki nämä pikkujutut ja toiset tietävät just, mistä on kyse!
Mä kyllä ymmärrän sua, vaikka lapsia ei noin montaa olekaan.
Hyvä, että sentään myönnät asian. Joillekin vanhemmille tuntuu olevan kunnia-asia uskotella muuta.
Muistin juuri, miksi meillä ei ole lapsia.
t. Himosiivooja
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:13"]
Hyvä, että sentään myönnät asian. Joillekin vanhemmille tuntuu olevan kunnia-asia uskotella muuta.
[/quote]
Kuulehan palstavela. Kun sä olet niin onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, miksi ihmeessä tunnet tarvetta käydä täällä palstalla huokumassa pahaa mieltä?
Meillä on kolme lasta ja koskaan ei ole tuollaisia ongelmia ollut, mistä lienee teidän perheen ongelmat johtuvatkaan - olisiko syynä sittenkin laiska ja saamaton äiti? Siisteydestä pidät, mutta pissaa ja kakkaa on pitkin lattioita? Missä olit silloin kun niitä tehtiin? Tuskin vieressä ainakaan? Taisit olla ihan joko nukkumassa tai sitten täällä palstalla roikkumassa. Lapset tarvitsisivat ehkä aavistuksen enemmän sinun aikaasi, palstaile silloin kun he nukkuvat, älä silloin kun he paskovat eteisen lattialle.
HAHAA!!!! :-D kiitos, sain parhaat naurut!
ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:18"]
Meillä on kolme lasta ja koskaan ei ole tuollaisia ongelmia ollut, mistä lienee teidän perheen ongelmat johtuvatkaan - olisiko syynä sittenkin laiska ja saamaton äiti? Siisteydestä pidät, mutta pissaa ja kakkaa on pitkin lattioita? Missä olit silloin kun niitä tehtiin? Tuskin vieressä ainakaan? Taisit olla ihan joko nukkumassa tai sitten täällä palstalla roikkumassa. Lapset tarvitsisivat ehkä aavistuksen enemmän sinun aikaasi, palstaile silloin kun he nukkuvat, älä silloin kun he paskovat eteisen lattialle.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:15"]
[/quote]
Kuulehan palstavela. Kun sä olet niin onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, miksi ihmeessä tunnet tarvetta käydä täällä palstalla huokumassa pahaa mieltä?
[/quote]
En ole vela saati "palstavela".
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:15"]
[/quote]
[/quote]
En ole vela saati "palstavela".
[/quote]
Juu et tietenkään.
Pikkuisen vainoharhaisuutta nyt ilmassa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 10:30"]
Pikkuisen vainoharhaisuutta nyt ilmassa.
[/quote]
No ei ole. Huomattavan suuri osa palstan kirjoituksista on näiden velojen tekemiä. Hakusanalla löytyy äkkiseltään 62 000 aloitusta aiheesta. Ja joka ketjuun löytyy jostain aivan ensimmäisenä joku vapaaehtoisesti lapseton lyttäämään ja haukkumaan joko lapsia, äitejä tai perhe-elämää tai ylistämään omaansa. Se alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään, ja miettimään mitä vikaa näillä ihmisillä on elämässään, kun he näyttävät roikkuvan täällä jatkuvasti. Eivätkä siis suinkaan näillä omilla palstoillaan, joita heille näyttää olevan, mutta jossa ilmeisesti ei ole mahdollisuutta olla törttö huutelija kuten tällä palstalla.
Tiedän tunteen ap! Kolme viikkoa joku on koko ajan ollut joko flunssassa tai oksennustaudissa meidän pesueessa. Se eritteen määrä, mitä olen yökaudet siivonnut, itsekin sairaana, on jotain aivan uskomatonta. Meillä on vielä koirakin tässä lisäksi sotkemassa. On aivan sama paljonko täällä siivoaa ja pyykkikone pyörii koko ajan, silti on aina jossan joku sotku.
Mutta itse olen oppinut, että toleranssi kasvaa vuosien myötä. Sitä miettii että aika aikaansa kutakin, pääasia että lapset saa hoidettua.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:00"]
Hakusanalla löytyy äkkiseltään 62 000 aloitusta aiheesta.
[/quote]
Ei löydy. Hakutuloksia voi löytyä, mutta kaikki hakutulokset eivät ole omia aiheitaan. Ei lähellekään.