Miten esimiehesi johtaa etätyöntekoasi?
Jos teet etätöitä, niin kerro esimiehesi johtamistavasta. Miten paljon pidätte yhteyttä ja miten hyvin esimiehesi on perillä töistäsi? Saatko tukea työntekoon? Vai onko sinut kenties unohdettu kokonaan?
Kommentit (13)
Ihan samalla tavalla kuin ennenkin.. Teen kirjanpitohommia ja osaan kyllä työni. Kysyn jos on kysyttävää. Ei tässä erikseen tarttee jakaa tehtäviä joka aamu. Kyllä mä tiedän mitä teen. Ollaan teamsilla yhteydessä lähes päivittäin.
Ei mitenkään. Kunhan asiakkaat tyytyväisiä ja laskutus pyörii niin asia kunnossa.
Tänä vuonna olen puhunut esimieheni kanssa tasan 3 kertaa.
Ehkä kerran kahdessa viikossa soitellaan.
Silloinkin puhutaan enimmäkseen billusta ja viinanjuonnista.
Vedän muutaman miljoonan egen rakennusprojekteja, ei näin pieniin hommiin toimari rupee mua mikrojohtamaan...
Emme ole juurikaan yhteyksissä. Joskus laitan tietoa tärkeimmistä asioista, joihin esimies ei kommentoi mitään. En saa tukea mihinkään. En yleensä edes vastauksia sähköposteihin. Työpaikan vaihtaminen on käynyt mielessä.
Oon asiantuntijahommissa, osaan työni ilman johtamistakin. Lisäksi olen parissa projektissa mukana, niistä jutellaan pomon kanssa enemmän. Ei olla päivittäin tekemisissä, viikottain jollain lailla useimmiten. Meillä oli ennen koronaakin viikottainen tilannekatsaus kalenterissa, samalla kaavalla jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
On unohtanut kokonaan jo ennen koronaa🤣
Ihan sama. Onneksi se ei ole koskaan alkanut leikkimään mitään minä olen sinun esimiehesi ja sinä minun alainen. Nyt minun pitää pitää sinua kädestä kiinni ja kysellä miten sinulla nyt lapsi kulta menee. Kiitos hänellä myös luottamuksesta.
Meillä on joka viikko tiimipalaveri, jossa käydään läpi, mitä kullakin on työn alla, mitä saanut tehtyä ja mitä olisi vielä tulossa + kaikkia muita oleellisia työhön liittyviä asioita. Tämän lisäksi ollaan tarvittaessa yhteydessä sähköpostitse, chatilla, etäpalavereilla tai puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole juurikaan yhteyksissä. Joskus laitan tietoa tärkeimmistä asioista, joihin esimies ei kommentoi mitään. En saa tukea mihinkään. En yleensä edes vastauksia sähköposteihin. Työpaikan vaihtaminen on käynyt mielessä.
Ai, siksi että esimies ei ole ryhtynyt äidiksesi ja vastaa sinulle nouseeko aurinko aamuisin?
Oikein hyvin onnistuu motivaation, luovuuden ja ammatillisen itsetunnon tappava mikromanagerointi etänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, siksi että esimies ei ole ryhtynyt äidiksesi ja vastaa sinulle nouseeko aurinko aamuisin?
Oliko nyt ihan asiallinen ja aiheellinen kommentti?
Joka viikko on puolen tunnin puhelu pomon kanssa. Toinen puolen tunnin puhelu on viikottain koko tiimin kanssa.
Meillä on joka toinen viikko osastokokous niin kuin töissä ollessakin. Kollegojen kanssa pidetään lyhyt palaveri sitten väliviikkoina, ei välttämättä puhuta silloin edes työasiaa.
Kyllä me ollaan joka päivä yhteyksissä teamsin kautta kaikki. Pomo pyytää raportteja ja erilaisia suunnitelmia ja arvioita kun ei itse ehdi. Ne tulee meille sitten normihommien lisäksi. HR
On unohtanut kokonaan jo ennen koronaa🤣