Eikö täyteaineita huuliinsa laitattavat näe, että ne tekevät apinan näköiseksi?
Tietenkin jos haluavat näyttää apinalta, mutta vahvasti epäilen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kun se huulien täyttäminen tekee vaan sen että alkaa alaleuka roikkua ja on sitten kolmekin leukaa pakottamassa.
Aitolehmä on oiva esimerkki tästä. Nyt taas kiskottu langoilla, mutta jäätävä kaksoisleuka olikin ja yläluomet, voi luoja miten löysät.
Olen 40v nainen jolla huulet alkaneet osoittaa vanhenemisen merkkejä. Ei ryppyjä, mutta ylähuuli kääntyy ikäänkuin sisäänpäin kun ennen kohosi ylös ja ulos. Luin paljon täyteaineista ja ainakaan minun kohdalleni ne eivät sovi. Jos ongelma on nenän ja ylähuulen välin pidentyminen, jota vanhetessa tapahtuu elastaanin ja kollageenin vähenemisen ja painovoiman takia, niin huulitäytteillä ongelma ei poisti vaan pahenee. Huulitäytteet lisäävät huulten painoa, joka venyttää tuota väliä yhä pidemmäksi.
Ainoa vaihtoehto olisi buffaloplastia, mitta sen lopputulos on niin arpapeliä, että en siihen lähde. On nimittäin tosi epäkuonnollisiakin lopputuloksia, ja tuota leikkausta ei pysty perumaan.
Vierailija kirjoitti:
Botuliini on hermomyrkkyä niin eiköhän se mene ihmisenkin hermoihin aikaa myöten. Botoxi siis.
Miten liittyy huulitäytteisiin? Ei huulia täytetä botoxilla.
Noniin menkäähän katkeroituneet kantturat purkamaan sitä pahaaoloanne vaikkapa kuntosalille.
Olen monesti ihmetellyt onko näillä huulien korjaajilla sama harha kuin anorektikoilla eli näkevät peilistä itsensä eri näköisenä kuin todellisuudessa? Anorektikkohan näkee peilikuvansa lihavana. Tälle on lääketieteellinen nimikin en vaan muista mikä se oli. Ei tätä muuten voi käsittää , niin järkyttäviä ne täytehuulet on.
Vierailija kirjoitti:
Botuliini on hermomyrkkyä niin eiköhän se mene ihmisenkin hermoihin aikaa myöten. Botoxi siis.
Kirjoititko väärään ketjuun vahingossa? Täällä puhuttiin huulten täyteainesta eikä botoxista.
Ehkä eivät näe, koska ylähuuli tulee ikävästi silmien ja peilin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen jolla huulet alkaneet osoittaa vanhenemisen merkkejä. Ei ryppyjä, mutta ylähuuli kääntyy ikäänkuin sisäänpäin kun ennen kohosi ylös ja ulos. Luin paljon täyteaineista ja ainakaan minun kohdalleni ne eivät sovi. Jos ongelma on nenän ja ylähuulen välin pidentyminen, jota vanhetessa tapahtuu elastaanin ja kollageenin vähenemisen ja painovoiman takia, niin huulitäytteillä ongelma ei poisti vaan pahenee. Huulitäytteet lisäävät huulten painoa, joka venyttää tuota väliä yhä pidemmäksi.
Ainoa vaihtoehto olisi buffaloplastia, mitta sen lopputulos on niin arpapeliä, että en siihen lähde. On nimittäin tosi epäkuonnollisiakin lopputuloksia, ja tuota leikkausta ei pysty perumaan.
Jos ylähuuli ensin vyörytetään ylemmäs ja siihen vielä lisää aineita niin katastrofi on valmis. Koko vyöryttämisen ideahan on kiinnittää ylähuulta ylemmäs ja aineet taas vetävät niitä alas aikaa myöten ja joskus vielä eäsymmetrisesti niin että toinen puoli ylähuulesta roikkuu jo etu hampaitten päällä. Sitten onkin jo vaikeaa kirurgiaa tiedossa ilman niin ettei ala näyttää synnyttäneen naisen sukuelimiltä tuoreeltaan.
Minä olen sitä mieltä, että jos ulkonäköä haluaa parantaa, vanhenemisen merkkejä hidastaa jne niin siitä vaan. Ihmiset ei tajua, että botoxia ja hyaluronihappoa huuliin yms voi ottaa kohtuudella, jolloin tulos on todellakin ihan vain luonnollinen.
Kukaan ei vaan huomaa näitä naisia, koska ovat niin luonnollisen näköisiä. Överiankkahuuliset pissikset vaan jää verkkokalvolle kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoititko väärään ketjuun vahingossa? Täällä puhuttiin huulten täyteainesta eikä botoxista.
En sillä samat tyypit vetävät kaikki nämä aineet itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti ihmetellyt onko näillä huulien korjaajilla sama harha kuin anorektikoilla eli näkevät peilistä itsensä eri näköisenä kuin todellisuudessa? Anorektikkohan näkee peilikuvansa lihavana. Tälle on lääketieteellinen nimikin en vaan muista mikä se oli. Ei tätä muuten voi käsittää , niin järkyttäviä ne täytehuulet on.
Tiedän yhden jolla oli mielestään iso nenä ja paisuttamalla huulia se nenä näyttää hänestä nyt "sopusuhtaisemmalta" vaikka vaikutelma onkin aika suerjärkky.
Mesoamislangat nekin huomaa ihme virityksistä poskien alla.
Sitten on vielä nasolabiaalit ja puunukke efekti kun alahuulenkin ympärille muodostuu ne vanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden jolla oli mielestään iso nenä ja paisuttamalla huulia se nenä näyttää hänestä nyt "sopusuhtaisemmalta" vaikka vaikutelma onkin aika suerjärkky.
Millä tavalla superjärkky?
Terveisin isonenäinen, joka joskus harkinnut huultentäyttöä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sillä samat tyypit vetävät kaikki nämä aineet itseensä.
Ja sitten sanovat "mitään en oo ottanu" :D!
Vierailija kirjoitti:
Noniin menkäähän katkeroituneet kantturat purkamaan sitä pahaaoloanne vaikkapa kuntosalille.
Paha olo ei ole yhdyssana. Mene vaikka opiskelemaan.
90 päivää morsiamena -ohjelman Darcey siskonsa kanssa ovat tosi pahoja, mutta eipä kotimainen Jasminkaan siskonsa kanssa hyvä ollut. Siskokin näytti ihan ihmis-Keniltä...
Paljon aineissa olevalla muuttuu silmien ilme jotenkin myös tulee sellainen hullunkatse kun silmät alkaa harittamaan sinne ja tänne ja luomet ovat miten sattuu. Varmaan nuo myrkyt vaikuttavat noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla superjärkky?
Terveisin isonenäinen, joka joskus harkinnut huultentäyttöä :D
No tää oli vetänyt niitä vuosikymmenen huuliinsa, niin aika hirveä on. Eikä se nenä siitä kutistunut yhtään, eikä edes ollut iso mitenkään.
Edellämainituista asioista johtuen katson telkusta sarjoja ja elokuvia vain, jos kertovat niistä ajoista, jolloin meikit oli ainoa kaunistuskeino.
Naurattaisi, jos vuodesta 1789 kertovassa elokuvassa naisilla olisi huulitäytteet tai silikonit.
Uusissa jenkkisarjoissa tuo tyhmyys tiivistyy.🐵
Ja ilman sitä työtä joka kuuluu että saavuttaa jotain.