Onko hoikkuus pois muodista?
Tuntuu että nyt arvostetaan kaikenlaista muhkeutta ja tunnen itseni mitättömäksi. Olen aina ollut hoikka, nuorena jopa laiha, enkä millään saa itselleni rakennettua ghettobootyä tai isoja rintoja. En kuitenkaan ole mikään kuivan kesän orava tai "laihaläski" vaan olemukseltani sporttinen, löytyy hauikset, vatsalihakset ja pyöreä takapuoli, mutta sekin on pieni.
Kommentit (22)
Olet just sellainen joka minua miestä miellyttää ,oiken silmä lepää vaikkein voi nähdä sinua.
Hoikkuus on aina muotia, mutta nyt pelkän laihuuden sijaan muotia on fitnesshoikkuus. Treenattu takapuoli ja reidet, pieni vyötärö ja litteä vatsa, hoikat mutta kiinteät käsivarret.
Hoikassa varressa pienetkin muodot näyttävät täydellisiltä: sensuellia aistikkuutta!
Vierailija kirjoitti:
Olet just sellainen joka minua miestä miellyttää ,oiken silmä lepää vaikkein voi nähdä sinua.
Tuskin auttais vaikka näkisitkin.
Kaikkea sitä ihmiset miettiikin... Eikö pääasia ole, että on terve? Aika harva suomalainen nainen on luonnostaan mikään ghettobooty. Minä olen varmaan juuri tuollainen mainitsemasi kuivankesän orava; suora, hoikka, ei kauheasti naisellisia muotoja, mutta silti olen miehelleni kelvannut enkä todellakaan ala rakentaa itselleni mitään pallopersettä.
Vierailija kirjoitti:
yhyy yhyy nyyh nyyh koko maailma ei mukamas rakasta ja ihannoi mua leuka lattiassa yhyy yhyy antakaa nyt vähän ees sääliä mulle, pliis pliis kehukaaa nyt eesssss vähä yhyyyyy
Siideripyöriäinen on puhunut! Tsemppii sulle, ota lisää naksuja.
No paksuus on todellakin muotia nyt, mutta se ei muuta miesten biologisia vaistoja pariutua terveen (aka hoikan) naisen kanssa.
Hoikka nainen jolla hyvä pepa on parasta!
Vierailija kirjoitti:
No paksuus on todellakin muotia nyt, mutta se ei muuta miesten biologisia vaistoja pariutua terveen (aka hoikan) naisen kanssa.
Musta taas tuntuu, että paksut pariutuu todennäköisemmin. Vai paksuuntuuko ne vasta parisuhteessa?
T. Hoikka sinkkunainen
Ole tyytyväinen kropppaas...moni urheilullinen mies käy kyllä just sunlaiseen kroppaan kuumana!
Vierailija kirjoitti:
Minulla puolestaan silmä lepää, KOSKA en voi nähdä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on aina muotia, mutta nyt pelkän laihuuden sijaan muotia on fitnesshoikkuus. Treenattu takapuoli ja reidet, pieni vyötärö ja litteä vatsa, hoikat mutta kiinteät käsivarret.
Historiassa on kylläkin ollut monia aikoja, jolloin tervekään hoikkuus EI ole ollut muotia, vaan tukeva ja rehevä nainen on ollut selkeästi se ihanne.
Tällä hetkellä fitness-vartalon rinnalla muodikas on myös reitevä ja persevä päärynävartalo. Ei ole iso miinus, jos vatsassakin on hieman pehmeää, kunhan ei niin paljon, että se pilaa tiimalasi- tai päärynävaikutelmaa. Epätrendikkäitä vartaloita tällä hetkellä ovat tasapaksu minkä painoinen vaan, sekä tikkulaiha, muodoton vartalo. Normaali hoikka vartalo tavallisen kokoisella pepulla on ihan hyvännäköisenä pidetty nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkakin nainen voi olla sairas ja ylipainoinen voi olla terve. Hoikka ja terve eivät ole siis synonyymeja niin kuin vaikutat luulevan.
On kyllä, bröhistynyt jätesäkki tai hengenvaarallisesti lihava on uusi normaali.
Ihmiset eivät ole lihavia siksi, että se olisi muotia vaan sen takia,koska ovat laiskoja, mukavuudenhaluisia ja itsekurittomia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ole lihavia siksi, että se olisi muotia vaan sen takia,koska ovat laiskoja, mukavuudenhaluisia ja itsekurittomia.
Nykyään ylipaino on myös "sallitumpaa".
Ainoastaan sellainen laihuus jonka saa vain anoreksialla. Normaalipainoisuus on nyt enemmänkin se juttu jota ihmiset tavoittelevat, mutta sen onnistuu tavoittamaan vain jos hyväksyy oman kehonsa sen sijaam että inhoisi ja vihaisi itseään.
Satakiloinen on uusi hoikka.