Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kaverin kanssa?

Vierailija
21.02.2014 |

Oon 22v. mies enkä tiedä pitäiskö mun pistää poikki mun pitkäaikainen kaverisuhde. Kaveri on samanikäinen mies ja ollaan tunnettu jo n. 10 vuotta.

Juttu menee silleen et sitä ei oikein koskaan kiinnostanu peruskoulussakaan mikää, pääsi sieltä ulos jollain 6 keskiarvolla. Sit se pääs johonkin jämäpaikkaan ammattikouluun kävi 2 vuotta ja lopetti (älä edes mainitse kuinka typerää). Viimeiset 4 vuotta se on vaan pelannu videopelejä kotona ja ryyppänny joka vkl. Sossusta tai kelasta tulee se 500 € kuussa kun toinen vanhemmista käy vaan töissä.

Siitä rahasta 99% menee peleihin, tupakkaan ja kaljaan eli se ei sitä rahaa tarvitse. Majailee vaan poruikoiden luona eikä aio tehdä mitään elämällä. Veronmaksajien rahoilla on kyllä vedetty molemmat kädet täyteen mustetta ja olemus on muutenkin kuin narkkarilla kuin ei huolehdi itsestä.

Itse oon tällä hetkellä AMK:ssa ja töitä olen tehnyt jo 5 vuotta eli aika nuoresta. Joten ollaan aika erilaisia kun itse oon ihan elämässä kiinni, pukeudun fiksusti, asun yksin, asuntosäästötilit jne.

Meillä menee siis ihan hyvin mutta häiritsee kun kaveri ei tee mitään ja nyt on tullut jo pilven poltto  yms. mukaan. Vetää herneen nenään jos en lähde vkl baarii mutta kun en vain pysty kun on töitä ja koulua. Sanoo aina että mitä vittua sä siellä koulussakin teet, ihan turhaa.

Onko tässä tapauksessa jo oikein pistää  kaverisuhde poikki? Vai onko täällä jotain ylilääkäreitä yms. jotka liikkuu lähes narkkari toimeentulotuki hihhuleiden kanssa?

Ajattelen että kasvoimme vain liikaa eri teille. Olen yrittänyt puhua järkeä hänelle, mutta hän alkaa puhua minulle "järkeä" siitä koulunkäynnistä ja töistä.... ei vaan jaksa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivuta. Tapaa yhä harvemmin ja niin, että sulla on kiire jonnekin. Mutta älä kokonaan katkaise yhteyttä. Joskus saatatte kumpikin tarvita vanhaa ystävää.

Vierailija
2/2 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vaan menee niin ettei ole enää mitään yhteistä ja silloin on parempi laittaa poikki. Turha tekohengitellä, pistä poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla