Olkaa persutkin iloisia Bidenin voitosta
Koko maailman turvallisuus olisi ollut muuten vaarassa. Maailmanlaajuiset mielenosoitukset olisivat heti alkaneet, myös suomessa.
#BidenHarris2020💙
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me oltaisiin iloisia siitä, että lapsia nuuskiva hyypiö pyrkii huijaamalla maailman vaikutusvaltaisimpaan virkaan? Sen ymmärrän, että persujen vastustajille ei lapset merkitse mitään ja siksi hyväksytte pervo-Joen nuuskimiset ja muut hullutukset.
Liittyy politiikkaan miten? Bidenillä on ammattitaitoa, Trumpilla ei. Järkevä ihminen äänestää ammattitaitoisen presidentiksi.
Ymmärrän. Sinulle on ihan ok, jos lasten ahdistelija palkitaan presidentin viralla. Moraali onkin aivan liian yliarvostettua.
Trump on tehnyt paljon pahempia juttuja. Kyse on siis vaalien osalta ammattitaidosta, hyvä niin.
Trumpin tarjoama sketsiviihde tulee olemaan pientä sen rinnalla, kun seniili Biden menee puhumaan siansaksaa neuvotellessaan muiden valtioiden päämiesten kanssa ja unohtaa lopulta missä edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me oltaisiin iloisia siitä, että lapsia nuuskiva hyypiö pyrkii huijaamalla maailman vaikutusvaltaisimpaan virkaan? Sen ymmärrän, että persujen vastustajille ei lapset merkitse mitään ja siksi hyväksytte pervo-Joen nuuskimiset ja muut hullutukset.
Liittyy politiikkaan miten? Bidenillä on ammattitaitoa, Trumpilla ei. Järkevä ihminen äänestää ammattitaitoisen presidentiksi.
Ymmärrän. Sinulle on ihan ok, jos lasten ahdistelija palkitaan presidentin viralla. Moraali onkin aivan liian yliarvostettua.
Trump on tehnyt paljon pahempia juttuja. Kyse on siis vaalien osalta ammattitaidosta, hyvä niin.
Ymmärrän. Et pidä lapsiin sekaantumista edes mainitsemisen arvoisena. Ehkäpä jopa sen vuoksi kannatatkin Bideniä.
Vierailija kirjoitti:
biden on silakoiden päiväuni
Olen oikeistolainen konservatiivi enkä kannata Trummpia koska hän on valehtelija, solvaaja ja vilpillisen petollinen tyranni. Olet ilmeisesti perussuomalainen joka inisee säälittävästi että häntä niputetaan ja joka kuitenkin itse niputtaa ihmisiä narsistisesti.
Tietysti olen iloinen. Eivät kaikki persut pidä Trumpista. Päivvastoin olen hyvin tyytyväinen Bidenin voitosta. Täytyy presidentinkin sentään edes muistuttaa presidenttiä niin sanoillaan kuin teoillaan.
T. Persumies 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeistolainen konservatiivi enkä kannata Trummpia koska hän on valehtelija, solvaaja ja vilpillisen petollinen tyranni. Olet ilmeisesti perussuomalainen joka inisee säälittävästi että häntä niputetaan ja joka kuitenkin itse niputtaa ihmisiä narsistisesti.
Ettet vain olisi tullut tuossa juuri niputtaneeksi ihmisiä narsistisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Sinulla voi tietysti olla parempaa tietoa niputetaanko perussuomalaisissa ihmisiä tuolla tavalla yleisesti.
Persut ovat kaikesta eri mieltä kuin me suomalaiset, ovat suomalaisuuden vastakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Sinulla voi tietysti olla parempaa tietoa niputetaanko perussuomalaisissa ihmisiä tuolla tavalla yleisesti.
Ei ole mikään yllätys ettet kykene näkemään puutteita omassa toiminnassasi vaikka kovasti räksytät muihin kohdistuen täsmälleen samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat kaikesta eri mieltä kuin me suomalaiset, ovat suomalaisuuden vastakohtia.
Eli vähän samaan tapaan kuin sinä olet järjen vastakohta.
Ihmetetlen tosiaan että miten persut voivat kannattaa Trumppia, kun Trump ajaa ihan toisenlaista politiikkaa kuin he.