Gallup missä kirkossa teidät vihittiin?
Kommentit (13)
Minun mielestäni meitä ei vihitty kirkossa. Näin on.
Ei missään kirkossa, vaan Jyväskylän maistraatissa.
Heh, joistain aloituksista paistaa läpi yritys tunnistaa nimimerkki.
Missä kirkossa?
Maistraatissa.
Miksi pitää vastata, mikäli kysymys ei teitä koske?
Toki vihkikirkon, iän, ala-asteen ja ammatin paljastaminen jossain isossa kaupungissa ei paljoa kerro, mutta jossain 6000 asukkaan maalaispitäjässä ei oikeastaan jätä henkilöllisyyttä epäselväksi, varsinkaan jos on jotain nimimerkkiä pidempään seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Missä kirkossa?
Maistraatissa.Miksi pitää vastata, mikäli kysymys ei teitä koske?
Olin tulossa vastaamaan, että maistraatissa. Halusin vastata siksi, että tulisi näkyväksi se, ettei kaikkia todellakaan vihitä kirkossa. Ja olen samaa mieltä jonkun edeltävän kanssa siitä, että tämä on yksi niitä kysymyksiä joilla yritetään paljastaa jonkun tietyn kirjoittajan henkilöllisyys. Luulisi olevan haastavaa, kun täällä ei käytetä edes nimimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kirkossa?
Olin tulossa vastaamaan, että maistraatissa. Halusin vastata siksi, että tulisi näkyväksi se, ettei kaikkia todellakaan vihitä kirkossa. Ja olen samaa mieltä jonkun edeltävän kanssa siitä, että tämä on yksi niitä kysymyksiä joilla yritetään paljastaa jonkun tietyn kirjoittajan henkilöllisyys. Luulisi olevan haastavaa, kun täällä ei käytetä edes nimimerkkejä.
Siis onko jollekin kauhea yllätys se, ettei kaikkia vihitä kirkossa? Olet varmaan jossain Mikä on lempikasvisruokasi -ketjussa kertomassa, että pidät eniten makkarakeitosta, jotta tulisi näkyväksi se, ettei kaikki syö kasvisruokaa...
Ekan kerran opiskelupaikkakunnan kirkossa ja toisen kerran erään keskisuuren kaupungin maistraatissa. Kummallakaan paikkakunnalla en asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kirkossa?
Nämä on näitä ammattivalittajan avauksia. Välillä hän laittaa tekstiosaan vain niin? Tänään on tämän miten on?-tyylin avauksia. Hänellä on tylsää, tosin niin on meillä muillakin ilmeisesti.
Kauhavan maistraatissa.