Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta ei tuu koskaan viikkosiivousmammaa :(

Vierailija
21.02.2014 |

Olin tänään perhekerhossa ja tunsin hirveää alemmuudentunnetta kaikkia viikkosiivoojia kohtaan. Mä en tule koskaan saamaan sellaista kotia, joka olisi perjantaina ihanan siisti ja järjestyksessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ennen luulin mutta Hahaa, mun lapset on virikehoidossa kaks päivää viikossa. Toisen päivän laiskottelen, toisena päivänä teen viikkosiivouksen. (Ja tietty hoidan vauvaa, äitiyslomalla kun oon)

Vierailija
2/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun voimavarat on sen verran olemattomat, etten usko, että virikehoidonkaan avulla saisin talon kovin hienoon kuntoon. Mun vanhempi lapsi on kyllä todennäköisesti syksyllä menossa virikehoitoon kahtena päivänä viikossa (tod.näk. puolipäiväisesti).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin, kunnes vaihdoin päivätyöni kokonaan säännöllisiin yövuoroihin. Nyt pysyy huusholli paremmin järjestyksessä, kun on ottanut tietynlaisen rytmin siivouksiin, pyykinpesuun sekä kaupassa käynnin suhteen..jää enempi vapaa-aikaa, kun vaan tekee ne asiat säännöllisesti, eikä anna kasaantua :)

Vierailija
4/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos palkkaisit siivoajan?

Vierailija
5/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan yleensä sunnuntaina ja tuntuu että ei se ole senkään jälkeen järjestyksessä. Mun täytyy ostaa eteisen pituudelta säilytyskaappeja peilillä tai ilman. Plus makuuhuoneeseen.

Vierailija
6/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:29"]

Mitä, jos palkkaisit siivoajan?

[/quote]

Heh, ei näillä tuloilla. Ja ongelma on paljolti epäjärjestyskin, ei sellaista voi oikein siivoojan kontolle jättää.

Ap

Vierailija
7/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hermot ei taas kestä, jos pitäisi vapaapäivät viettää sekosorron keskellä.

Vierailija
8/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viihdykään täällä, ei ole vielä koskaan kunnolla tuntunut, että tämä olisi koti.

Ap

Vierailija
9/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustakaan. En vaan jaksa päättää jotain päivää milloin siivoaisin, siivoan sitten kun huvittaa. Kyllä meillä on silti ihan siistiä koska päivittäinhän pitää kuitenkin aina jonkun verran siivoilla ja sitten aina jonain päivänä isomman kun siltä tuntuu.