Tulkinta-apua
Miten tulkitsette miehen käytöstä? Olemme työkavereita ja teemme päivittäin yhteistyötä. Katsomme toisiamme suoraan silmiin puhuessa niin kuin muidenkin ihmisten kanssa. Katsomme myös pitkään silmiin kun tulemme vastaikkain ja vilkuilemme toisiamme. Viime aikoina minusta on tuntunut, että mies keksii tikusta asiaa. Toki meillä yhteisiä työasioita myös on. Mies on pyytänyt minut kaksi kertaa apuun paikkaan x, johon mentiin autolla. Hän olisi myös pärjännyt yksin. Autoa peruuttaessa hän laittoi kätensä minun penkin taakse. Yhdessä tilaisuudessa kuunnellessamme closer kappaletta, katseemme kohtasi kohdassa olet sokea, jos et huomaa kiinnostustani. Joskin mies käänsi tällöin katseen melko pian pois, kun katsoin häntä. Voihan katse olla myös sattumaa. Hipaisemme myös toisiamme lähes päivittäin. Mitä mieltä olette?
Kommentit (6)
Paha sanoa. Jotkut ihmiset on hurmaavia huomaamattaan. Ja miehet eivät ole parhaita tulkitsemaan naisia. Ainoa tapa on kysyä suoraan mutta mun oletus on että mies ei ole kiinnittänyt noin pieniin asioihin huomiota. Yleensä miehet tekevät suoria ehdotuksia jos ovat kiinnostuneita. Kysyvät numeroa tai yhdessä syömään, heittävät flirttailevia vitsejä. Niitä ei tässä näy joten oletan että tunne on yksipuolinen
Olet itse ihastunut ja etsit epätoivoisesti vastakaikua? Jos ja kun mies on ihastunut, sen kyllä huomaa. Tuppaavat sanoa asioita ihan suoraan ennemmin kun vilkuilevat ja katselevat/ antavat ymmärtää..
Kiitos vastauksista. Tilanteen tulkintaa vaikeuttaa se, että olemme molemmat varattuja ja molemmat sitoutuneita omiin perheisiinsä.
Olen ap ja tämä ei kyllä ole provo. Voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa mielipiteensä?