Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön lukkopesässä ja...

Hoohoiijaaataas
05.11.2020 |

Ovikoodissa on koiranpaskaa. Näköjään joku on ajatellut, että on hauskaa hieroa paskaa avaimenreikään ja ovikoodilaitteeseen. Millä tavalla tässä nyt on tarkoitus sisälle päästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ovikoodilaite ei ole rikki niin kertakäyttöhanskan tai muovipussin avulla painelee ovikoodin, sitten soittoa huollolle koska eipä ainakaan lukkopesää pysty siivooja sisältä puhdistamaan.

Vierailija
2/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku kyllästynyt jonkun koiran ulkoiluttajan keräämättömistä paskakasoista? Tein tuota itse pikkupoikana, lähikaupan oveen ja puhelinkoppien rahaluukkuun oli vakiojekku. Kerätkää ne paskanne, ni näin ei luultavasti tapahdu, ellei joku oman koiransa tai oma paskaansa ainne hiero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko joku kyllästynyt jonkun koiran ulkoiluttajan keräämättömistä paskakasoista? Tein tuota itse pikkupoikana, lähikaupan oveen ja puhelinkoppien rahaluukkuun oli vakiojekku. Kerätkää ne paskanne, ni näin ei luultavasti tapahdu, ellei joku oman koiransa tai oma paskaansa ainne hiero.

Terveet ihmiset eivät tee tuollaista edes kostoksi. Edes lapsena.

Vierailija
4/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä myös olen vetänyt letkun pakoputkesta suoraan niihin asuntoihin, joissa asujat ajavat mielestäni turhaa ajoa. Ja tupakoitsijoille olen tuolla kirurgisella vähän tumppeja unohtanut tikkien alle.

Vierailija
5/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teit ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme