Jos töitä haluaa, niin kannattaa opiskella lähihoitajaksi! :D
Tänään tuli neljäs soitto tänä keväänä, että töitä olisi tarjolla. En ole vielä edes valmistunut, enkä ainuttakaan hakemusta laittanut kesätöihin, mutta minulle on työnantajat soitelleet, että olisinko käytettävissä.
Mukavaahan tämä näin päin on! :)
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:30"]
Kysypä niiltä antaisiko joku niistä töitä minullekin :D alkaa pelottamaan kesän työtilanne..
[/quote]
Nyt jo pelottaa?
Mä vasta ajattelin viikonloppuna alkaa väsäämään hakemuksia...
[/quote]
Juu pelottaa, kun muutto kokonaan uudelle seudulle ja ei niin minkäänlaisia suhteita. Nykyisellä ja kotipaikkakunnalla olisi niin paljon kun jaksaa tehdä.
Hei 12, minäkin olen lähihoitaja enkä joudu tekemisiin eritteiden kanssa ollenkaan :)
Mä sain vuoden sopimuksen pari viikkoa ennen valmistumista. Ja vuoden päästä tuosta sain vakipaikan.
Kakkavaippaa saa vaihtaa ja pyllyä pestä, mutta tuo ei millään lailla mua haittaa. Työ on niin paljon muutakin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:10"]
En halua siivota kakkoja... :-(
[/quote]
Luuletko, että esim. hammaslääkärin apulaisena toimivat lähihoitajat siivoavat kakkoja?
Totta! Pesua kaipaavia pyllyjä riittää.
Juu kaikki vaan lähihoitajiksi. Myös ne empatiakyvyttömät ja heikkohermoiset:))
Kysypä niiltä antaisiko joku niistä töitä minullekin :D alkaa pelottamaan kesän työtilanne..
Niin kannattaa :)
Heti valmistumisen jälkeen seuraavalla viikolla soitettiin, että onneksi olkoon valmistumisesta. Tuutko töihin?
Tarjottiinko kesäksi pätkää vai vakituista?
Hei 12, olen lähihoitaja ja työhöni ei kuulu veri, suolenpätkät eikä sairaalaympäristö :)