Rengastetut, pidättekö sormuksia myös kotona?
En osaa pitää sormuksia kotona, otan aina ne pois toistä tullessani, samoin kun otan myös muut korut, korvikset, kellot ym ja laitan ne korurasiaan. Aina kotoa lähtiessäni laitan kuitenkin sormukset sormeen, paitsi muutaman kerran olen kyllä unohtanut.
Kommentit (34)
Pidän sormuksia yötä päivä kunnes tulee joku syy ottaa pois kuten leipominen. Sitten voikin mennä monta viikkoa ennen kuin muistan laittaa ne takaisin.
En pidä kuin häissä, ristiäisissä ja hautajaisissa eli kun pappi paikalla : ) mies ei pidä edes aina silloin. Naimisissa 16v näin menty jo n.14v. Kumpikaan ei voitaisi töissä pitää
Lääkärit ja hoitajat ja tietyt klassisen muusikot eivät työssä pidä sormuksia, itse en pidä treenatessani tai jos sormet turpoavat.
Pidän aina paitsi leipoessa. Sormuksissani ei ole isoja timantteja niin helppo pitää.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:37"]
En pidä kuin häissä, ristiäisissä ja hautajaisissa eli kun pappi paikalla : ) mies ei pidä edes aina silloin. Naimisissa 16v näin menty jo n.14v. Kumpikaan ei voitaisi töissä pitää
[/quote]
Siis mitä ihmettä? Papin takia laitatte sormukset sormeen?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:30"]
Sormus ollut sormessa 12 vuotta, kertaakaan en ole sormesta poistanut tuona aikana
[/quote]
Hyi helvetti.
Pidän yötä päivää. Ainoastaan kun leivon tai kahvakuulailen niin otan pois. En kai osaa olla enää ilmankaan, niin tottunut tuohon.
Otan pois, ihan mukavuus- mutta myös turvallisuussyistä sillä vihkisormuksessani on aika suuri ja kohollaan oleva timantti keskellä ja onnistun aina kumauttamaan sillä johonkin tai jotakin! Raapaisin sillä korvaani viimeksi :o Jos nukkuisin se sormessa niin aamulla poskessa olisi ruma kuoppa sen jäljiltä. En ole mikään ns. korujen käyttäjä enkä välitä enää käyttää rannekelloakaan kun ajan näkee kännykästä, mutta mieheni halusi välttämättä ostaa minulle tuollaisen kun menimme naimisiin loppusyksystä, eli en ole rehellisesti sanottuna vielä tottunut tähän "meteoriittiin" :D
Otan sormukset pois sormesta pois vain tehdessäni käsin raskaita töitä tai punttisalilla, sillä niistä tulee rakkoja.
Mä pidän aina. En ees ajattele sormusta koruna. En ota pois ees suihkussa tms, pesen vaan nopeesti pyöräyttäen ihon sen alta.
Pidän aina sormusta. Käsiä pestessä liu´utan sitä hieman ylemmäksi putsautumisen vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:04"]
Otan sormuksen pois vain kahvakuulaillessa.
[/quote]
Joo tää. Leipoessakin unohdan aina sormeen.