Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hollisterin vaatteet!

Vierailija
21.02.2014 |

Ostaistko hollisterin vaatteita esim. Huutonetistä? Ja mitä olisit valmis maksamaan? meillä poika on niistä nyt innostunut (12v) ja mietin, että ostaisinko vähän enemmänkin ja laittaisin sitten ne mitkä eivät ole ok hänelle myyntiin. Olen siis nyt reissussa ja täällä ihan ok hintatasoa ovat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 16:22"]

Itse myin hyvällä hinnalla omia hollisterin vaatteita huutonetissä. Ostaja kyselee jatkuvasti, olisiko minulla myynnissä tai omassa vaatekaapissa lisää. Kyseessä oli tyttöjen vaatteet. Neuletakit ja t-paidat ovat kuumaa kamaa. Usasta tilattaessa postimaksut ovat huikeat, vaikka tuotteet halpoja.

[/quote]

Hollisterilla on kyllä ihan EU-nettikauppakin ja yli 75 € ostoissa ilmainen kuljetus.

En ihan ymmärrä tuota yhtä aiempaa kommettia, että vaateketju myisi nettikaupassaan huonompaa tavaraa kuin varsinaisessa kaupassa??

Vierailija
2/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon myydään ja luulisin että myös ostetaan. Itse ostaisin reilusti ja laittaisin ylimääräiset eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIssä olet reissussa?

Vierailija
4/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollisteria voi tilata edullisesti kyllä niiden nettikaupastakin.

Vierailija
5/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (USA) Hollisterin vaatteet on niitä halpoja ja mustat pitää, Suomesta en osaa sanoa.

Vierailija
6/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useassa just olenkin ja huomasin, että Hollister tosi edullista. Suomessahan ei ko kauppaa vielä edes ole. Olisko joku muu uusi-merkki sellainen, mitä täältä saa ja Suomesta ei löydy.?

Vierailija
7/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmasta löytynee lähin kauppa. Minulla on 12v poika ja voisin ostaa jos on Tukholman puljua halvempaa. Käydään siellä suht useasti joten kalliimmalla en osta, ei kannata.

Vierailija
8/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin hyvällä hinnalla omia hollisterin vaatteita huutonetissä. Ostaja kyselee jatkuvasti, olisiko minulla myynnissä tai omassa vaatekaapissa lisää. Kyseessä oli tyttöjen vaatteet. Neuletakit ja t-paidat ovat kuumaa kamaa. Usasta tilattaessa postimaksut ovat huikeat, vaikka tuotteet halpoja.

Vierailija
9/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hupparin ja pari t-paitaa. No t-paidat oli pehmeitä. Huppari taas laadullisesti huono. Oli ensin pehmeä sisältä, pesun jälkeen paljon nukkaa joka paikassa useamman pesun ajan, löysät resorit hihoissa, hupparin naruissa pelkät solmut jne. Semmonen lötrö huppari, lapsi halusi koska muillakin on...

Vierailija
10/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostais ikinä, miks ihmeessä? meillä ei aikuiset, ei lapset halua kulkea vaatteissa, missä lukee hollister. ne on kalliita eikä mitenkään erikoisia. en ymmärrä.

Vierailija
11/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylihinnoiteltuja. Eikä edes kummoisen näköisiä.

Vierailija
12/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään kalliita ole. Parempi laatuisia ja kalliimpia löytyy esim. Peak Performance, Ralph Lauren..

Vierailija
13/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:53"]

Meillä (USA) Hollisterin vaatteet on niitä halpoja ja mustat pitää, Suomesta en osaa sanoa.

[/quote]

Jaa. Meillä (USA) vaatteet on niitä keskihintaisia ja nuoret käyttää. (Ei näyttäisi olevan ihonvärillä väliä. Nuorisomuoti näissä keskiluokan tuotteissa näyttäisi olevan passeli ihan kaikille. Lapsi lähti aamulla Hollisterin paita päällä kouluun ja iho oli kyllä hämmästyttävän vaalea.) Suomesta en osaa sanoa.

Vierailija
14/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kyllä hyvä ostaa ihan kaupasta. Online-tuootiden laatu on usein huonompi. Itse ostan vain Hollisterin kaupoista ja silloinkin tutkin laadun tarkkaan. Ja Hollister on Abercrombien kanssa samaa firmaa. Enemmän vai kaliforniahenkistä surffailimuotia, jossa resoreiden kuuluukin repsottaa ja hupparin kiristysnauhoissa vain solmut. Tämän ei ole tarkoitus olla mitään siistiä työpukeutumista.