Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka näkee itsensä hoikkana jota ei todellakaan ole!

Vierailija
21.02.2014 |

Pitäiskö tiputtaa tää tyyppi maan pinnalle vai antaako elää omassa onnellisuudessaan? Ostin uudet housut (mahduin nyt pienempiin mitä koskaan ennen- hoikka olen) ja tää tyyppi pokkana selvitti miten hänellä sama housukoko ja mahtui kans nyt pienempiin. HUOH. Siis kun KAIKKI näkee miten tukeva on, housukoko on vähintään XL. Miten kehtaa edes tulla vertailemaan meitä ja väittää moista? Ei eka kerta. Pitäskö ens kerralla heittää mun housut sille ja pyytää näyttää miten hyvältä niissä näyttää :P Hyvä että on itserakkautta ja silleen, mut rajansa kaikella. Vuosi sitten selvitti mulle miten laihuus on rumaa. Ja nyt onkin mun kokonen. Mikä sitä tyyppiä oikeesti vaivaa!?!?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tästä osittain itseni. Siis siitä, että ihminen ei välttämättä tunne olevansa niin iso kuin onkaan. Olen ollut koko lapsuuteni ja nuoruuteni erittäin hoikka ja sporttinen, mutta parinkympin jälkeen painoa on tullut kerättyä. Nyt olen lähinnä sporttinen hengeltäni, olen aina rakastanut urheilua enkä koe sitä ongelmaksi. Syön vain turhaan herkkuja. Osaan kuitenkin ostaa ihan oikean kokoisia vaatteita, etten yritä 42-44 kokoisena ahtaa itseäni 34:seen. Silti haluaisin kuvitella olevani pienempi kuin olenkaan. Paino on kuitenkin jokaiselle arka asia ja harkitsisin kuitenkin sellaista turhaa möläyttelyä asiasta, mitä se nyt sitten lopulta auttaisi? Jos hän haluaa luulla olevansa pieni, niin onko se sitten lopulta sinulta pois?

Vierailija
22/26 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaiseen tarvitse reagoida mitenkâän. Kai meistä jokainen luulee itsestäân jotakin mikä ei muiden mielestä pidä paikkaansa. Ei se niin vakavaa ole. Mulla on myös yksi lÄheinen, joka on melkein mun kans saman kokoinen, siis vaatekoot suurimmaksi osaksi samat ja muutenkin ehkä kilo ja yksi pituussentti eroa, mutta hän pitää itseäân huomattavasti mua laihempana, koska olemme ruumiin rakenteelta eri mallisia, vaikka molemmat hoikkia. Mutta mitä sillä on väliä, kun itse kuitenkin tiedän, minkä kokoinen olen. Turha sitä on tarkoituksellisesti ketään masentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää vain, miksi olet mennyt ylipainoiselle kaverillesi selittämään minihousukoostasi? Kyllä mäkin saattaisin tölväistä takaisin jotain yhtä typerää. :D (ja yhtä typerällä tarkoitan yhtä typerää kuin omat juttusi)

Vierailija
24/26 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lihavat luulevat olevansa anorektikkoja koska näkevät peilissä lihavan ihmisen :)

Vierailija
25/26 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen diagnysoinut itselleni fatoreksian aikoja sitten. Peiliin kotoa katsoessa näyttää samalta kuin ennen,ihan ok muidu,  mutta esim. ruokalan ikkunan heijastuksesta katsoo joku outo paksu muija?

Vierailija
26/26 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää nyt laihduin, innostuin hehkuttaa sitä nyt vaan tälle tyypille vahingossa. Kunnes muistin että jaa niin joo tää oli tää kun kuvittelee olevansa tyyliin koko xs sen vähintään xl-kokonsa sijaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän