Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian pitää ottaa yhteyttä neuvolaan(?) positiivisen raskaustestin jälkeen?

Vierailija
21.02.2014 |

Jotenkin tekisi mieli hetki odotella ensin ja katsoa, että onko tosissaan raskaana... vaikea uskoa, mutta sitäkin toivotumpaa olisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos testi on positiivinen niin raskaana olet. >mitäänhään se ei tietenkään takaa, kesken voi mennä alussa helpostikin. Aikaa voi soitela jonnekin rv9 tienoille, mutta soittaisin itse jo joskus rv 6 koska ei niitä ihan kamalasti ole antaa niitä aikoja niin saisin itselleni sopivan ajan.

Vierailija
2/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin viikolle 8+, kunnes soitin. Sain ajan viikon päähän. Siinä välissä meni kesken :( joten jouduin perumaan ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin muutama tunti testin tekemisestä. Neuvoloissa on niin paljon ruuhkaa, että jos mielit saada ajan ennen np-ultraa, kannattaa soittaa mieluiten nopeasti.

Vierailija
4/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa aika pian, että tosiaan sen ajan saa silloin, kun pitää.

Vierailija
5/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella ekalla kertaa soitin heti ja kävinkin ekan käynnin ja sitten ne meni kesken. Kolmannella kerralla kävin ensin yksityisellä alkuraskauden ultran ja sitten vasta soittelin joskus rv7. Ajan sain heti viikon päähän. Kolmas raskaus onneksi kesti loppuun saakka <3. Mutta rv8 paikkeilla yleensä on se eka käynti, joten viimeistään rv6 kannattaa soitella jos on omat aikataulut tiukat ja tietää että neuvola on kiireinen.

Vierailija
6/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla on joku takaraja mitä ennen pitää käydä jos meinaa äitiysavustuksia saada. En nyt muista mikä se oli 3 tai 4 kuukautta. Muuten voit mennä milloin itse haluat ajan varata tai olla menemättä,

Vierailija
7/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap kun saat loppusyksyn vauvelin:--))

Vierailija
8/8 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap!! Itse soitin ekalla kerralla heti seuraavana päivänä, mutta en sitten sinne koskaan mennyt, koska meni kesken. Toisella kerralla odotin viikon, ja sit soitin. Se eka käynti on about rv9.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi