Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasvaimu ylipainoiselle?

Vierailija
04.11.2020 |

Ylipainoa kymmenen kiloa. Suurin osa läskistä on vyötäröllä. Lähinnä ala- ja keskivatsalla. Selän puolellakin on.
Olen laihduttanut nyt 20 kiloa ja vähän vielä tarkoitus tiputtaa.
En hirveästi halua laihtua muualta kuin vyötärön seudulta mutta lähteehän se läski muualtakin koko ajan. En halua ruipeloita jalkoja ja pientä takapuolta. Rinnat on ok nyt. Niistäkään en halua enää hirveästi pois.
En ole fitnestyyppi eli ei löydy motivaatiota treenata niin paljoa tai syödä niin kurinalaisesti että sillä saisin unelmieni vartalon.
Hyötyliikunta ja pientä lihaskuntotreeniä teen kotona lähes päivittäin.

Vatsa on aina ollut se heikko kohta eli vaikka sen 10 kiloa vielä tiputtaisin niin vatsa on kokooni nähden yhtä iso kuin nyt eli malli pysyy samana mutta kutistetusti.

Voiko niin paljoa imeä rasvaa mitä minulla vatsassa on? Useita kiloja siis?

Muuten olen hyvinkin tyytyväinen mutta vatsa rajoittaa pukeutumista, ärsyttää kun housut rullaantuu alas vatsalta. Pikkarit valuu koko ajan ja jos ostaa mummokalsarit niin sitten olen kuin raskaana kun se läski on siellä alushousuissa tiiviinä pakettina.
Tämä rajoittaa myös elämääni. En halua mennä uimahallin tai rannalle. Olen myös jättänyt kivoja tapahtumia väliin jos on vähänkään turvotusta ja vatsa entistä isompi.
Varmaan osa on korvienkin välissä mutta uskoisin elämänlaatuni paranevan kaililla tavoin jos tästä löllöstä olisi edes puolet pois.

Eli onko kokemusta rasvaimusta ja varsinkin jos on imetty enemmänkin kun sormien väliin nipistetty makkara sieltä vatsasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei kokemusta kellään?

Vierailija
2/2 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut välittämästä möhömahasta. Kieltämättä maha ei kaunista ketään. Varsinkin naisella, jos näyttää siltä, että on raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla