Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys yli 55 vuotiaille palstalaisille!

Vierailija
21.02.2014 |

Kerro ensin ikäsi, sukupuolesi ja oletko naimisia, onko sinulla lapsia?

Haluaisin sen jälkeen kuulla, että jos nyt katsot elämääsi taaksepäin, niin mikä on ollut se mahtavin vaihe elämässäsi? Ja perustele myös miksi. Vai onko se mahtavin vaihe menossa vasta nyt? Miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v, nainen, naimisissa vuodesta 1989, 3 lasta, joista 2 aikuista.

Paras aika oli se, jolloin lapset olivat pieniä ja olin heidän kanssaan kotona. Ehdottomasti elämäni hienoimmat vuodet, joista onneksi tajusin silloin nauttia. Sai elää vain itselleen (kyllä, kotiäitinä sai itse päättää, mitä tekee ja koska tehdään) ja päivät olivat täynnä naurua ja iloa.

Vierailija
2/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

57-vuotias nainen, ei naimisissa, ei lapsia.

Ensimmäinen vuosikymmen heti yliopiston jälkeen oli ehkä se mahtavin. Tein todella kiinnostavaa työtä, josta nautin sataprosenttisesti, jopa yli.

Hyviä ovat kyllä olleet ajat sen jälkeenkin. Vaihdoin tuon ensimmäisen työpaikkani toiseen siinä vaiheessa, kun jatkuva matkustaminen ja toistasataa hotelliyötä vuodessa alkoi olla liikaa. Mutta olen saanut tehdä äärettömän mielenkiintoisia töitä siitä lähtienkin.

Ihmissuhteeni ovat olleet tasaisen hyvät koko elämäni, samoin harrastukseni ja terveydentilani, siksi tämä vastaukseni on näin työpainotteinen (eikä siis siksi, että olisin joku pelkästään työhön keskittyvä uraohjus).

Vierailija
4/4 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55, mies, naimisissa ja 1 lapsi. Parasta aikaa elämässä oli kun lapsi oli pieni, tuota lapsen kanssa vietettyä aikaa en vaihtaisi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän