Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon ahdistavasta ihmissuhteesta?:(

Vierailija
04.11.2020 |

Tapailin pari kk:tta erästä miestä, joka ei tunnu millään ymmärtävän, että en halua jatkaa tapailua. Viimeisin tempaus meni totaalisen yli, kun hän oli tullut kotiini odottamaan minua. Oli pyytänyt pikkuveljeltäni minun vara-avainta. Kertoi veljelleni, että järkkää minulle yllätyksen ja tarvii siksi avaintani. Siellä kotonani hän odotti minua kun tulin töistä. Muutaman kerran mies on kytännyt minua autollaan taloni edessä.
Miten tällaisia voi ilmoittaa poliisille niin, että ahdistelu loppuisi? Olen kuullut tapauksia, joissa tuollainen ahdistelu ja vainoaminen saattavat jagkua vaikka lähestymiskieltokin olisi.. kiitos etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kommunikaatio pikkuveljen kanssa.

Vierailija
2/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuulostaa hirveältä ;(. Kyllä minä sinuna ilmoittaisin miehestä poliisille. Aina kun näet hänen kyttäävän, ota valokuva. Kelpaa hyvin todisteena. Ja vaikka todisteita ei olisi, on sekin asiassa eteenpäin, jos ilmoitat hänestä. Silloin hänen tekemisiään pystytään tuomitsemaan tarkemmin. Lisäksi mielestäni poliisi antaa lähestymiskieltoja, jos kyseinen henkilö tuo uhrilleen henkistä tai fyysistä rasitetta ja pelkoa. Sitähän tuo mies tuo.

Vierailija
4/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on kirjattu lakiin. Mene ensitöiksi poliisin juttusille.

Vierailija
5/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkymöykky!

Kirjoita kirje, kopioi itselle ja lähetä. Kerro selkeästi että loppu toi homma.

Toisten asuntoihin ei tulla.

Kerro kirjeessä että lopettaa perseilyn.

Ei mitään rajaa joillain.

Vierailija
6/8 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ . TAPAILE. TUNTEMATTOMIA.

Vierailija
7/8 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoko hyvää munaa kun kuitenkin aluksi sopi tapailla? Mene nyt hyvä ihme sinne poliisin luo ja tee selväksi läheisillesi että sitä sun avainta ei stana anneta tuntemattomille. Mitä helvettiä?!???

Vierailija
8/8 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Voitko vaihtaa asuntoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme