Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teoria: av-mammat ovat kovia haukkumaan muita, koska..
21.02.2014 |
he ovat kokoajan nälkäisiä pysyäkseen superhoikassa kunnossa, missä suurinosa täällä käyvistä tuntuu painogalluppien perusteella olevan.
Kommentit (3)
juuh. mammat on hoikkia, mutta ne suutahtaa ihan lämpimikseen läskihaukkuketjuista, kun joku läski jossain voisi loukkaantua. se koira älähtää johon kalikka... eikun joka kokee että joku muu loukkaantuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 01:29"]
juuh. mammat on hoikkia, mutta ne suutahtaa ihan lämpimikseen läskihaukkuketjuista, kun joku läski jossain voisi loukkaantua. se koira älähtää johon kalikka... eikun joka kokee että joku muu loukkaantuu.
[/quote]
Nimenomaan :D
Alue: Aihe vapaa
ja siis nälän takia hermoja kiristää.