Varasin lääkäriajan paniikin ja jännittämisen takia ja nyt en uskalla mennä sinne
Olen kärsinyt paniikkikohtauksista, sosiaalisten tilanteiden pelosta ja mielialan vaihteluista yli 20 vuotta. Nyt varasin lääkäriajan, mutta en uskalla mennä sinne. Netissä ei voi enää perua aikaa. Soitanko aamulla olevani flunssaoireinen (en ole oikeasti) vai menenkö? Pelkään, etten saa sanottua asiaani ja lääkäri heittää pellolle.
Kommentit (24)
Lapun kanssa minäkin menin ekaa kertaa ja purskahdin itkuun. Siitä se lähti kummasti setviintymään. Lapulla oli ranskalaisinviivoin mm. ahdistaa, väsyttää, mikään ei kiinnosta, jännitystila päällä koko ajan, vatsakivut, jännityspäänsärkyä, en saa nukahdettua jne. Nykyisin on sama työterveyslääkäri, joten on helppo mennä kun tietää että apua saa. Tsemppiä sulle! :)
Muista nuo luontaistuotteet, ne auttavat sinua varmasti hetken päästä, kun alat käyttämään. Itse olin avun tarpeessa ja niistä sain avun. Toivon, että kokeilet. Ne auttavat aivojen välittäjä aineisiin. Toki itsekin pitää käydä asioita, keskeneräisiä läpi ja yrittää päästää irti niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tuolla tavalla ihmisiä pelätä? Aloita joku itsepuolustuslaji, se nostaa itsetuntoa ja antaa henkistä vahvuutta ja mielen tyyneyttä.
Miten voi tuolla tavalla olla ymmärtämättä psyykkisiä sairauksia ja oireita? Lue vaikka käypä hoito -suosituksista vähän lisätietoa, niin tajuat edes perusasiat.
Mä olin ollut ihmisarka mutta pontikasta uskoa ja luottamusta kyllä löytyi vasta.
Totta kai menet, ei sulla ole mitään hävittävää tai hävettävää. Itse aikoinani pitkitin ja pitkitin lääkäriin menoa ja kun sinne lopulta menin, ei lääkäri ensin meinannut saada selvää mitä yritän sanoa kun jännitys purkautui itkuna. Mutta sain toimivan lääkityksen ja elämänlaatu parani huomattavasti. Tsemppiä!
T, toinen paniikkihäiriöinen, joka harmittelee ainoastaan sitä ettei mennyt lääkäriin aikaisemmin vaan koitti turhaan sinnitellä