Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia mitä vaatteita pääsykokeisiin

Vierailija
20.02.2014 |

Niin, minkä tyylinen vaatetus sopii pääsykokeisiin? Ajatuksena on, että vaatetus antaa sellaisen vaikutuksen, että olen itsevarma, luotettava, sosiaalinen jne. kaikkea positiivista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat olla itsevarmanoloinen niin mene alasti.

No en tiiä laita vaikka lempifarkut ja joku vaaleanpunainen paita.

Vierailija
2/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit vaatteet, joissa kävisit muutenkin koulussa. Jos joudut etenkin psykologin haastatteluun, niin ammatti-ihmiset näkevät jos yrität viestiä jotain vaatteillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä sun vaatteet kiinnosta vaan se, millaiset taidot sinulla on ja millainen olet ihmisenä.

Vierailija
4/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sanotaan kun menee työhaastatteluun niin täytyy olla vähä "paremmat" vaatteet jne. Niin ajattelin, että mitä sitä pistäis pääsykokeisiin päälle viimeksi olen ollut pääsykokeissa 16-vuotiaana. Ja tuosta onkin jo aikaa. Ja aika paljon jännitän etukäteen.

Vierailija
5/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan siistiä, pääasia että vaatteet ovat siistit ja puhtaat ja olet harjannut hiuksesi ym eli näytät huolitellulta :) Näin sinulla on itselläsikin itsevarmempi ja parempi olo. Itse olen ollut pääsykokeissa farkuissa ja siistissä pitkähihaisessa paidassa, ja myös tummissa suorissa housuissa ja topissa jonka päällä siisti neule. Jos sinulla on tietty omanlaisesi tyyli, pukeudu sen mukaan. Onnea pääsykokeisiin!

Vierailija
6/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pääsykokeista. Jos on joku kirjallinen koe, niin mukavat lempivaatteet. Jos oot menossa haastatteluun, niin siistit vaatteet. Katot, ettei vaatteissa ole reikiä tai tahroja. Muista myös panostaa kenkiin. Hiukset kannattaa pestä ja laittaa naamaa tarpeen mukaan.

onnea kokeeseen:)

Vierailija
7/9 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä ongelma juuri se, että pukeudun hirveäksi hiirulaiseksi. Tavallisesti pukeudun aika värikkäästikin, mut sit ku pitäis antaa tietynlainen kuva ja on paineita niin pukeudun huomaamattani harmaaseen ja mustaan. Ja kiitoksia onnentoivotuksista!

Vierailija
8/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu alasta. Oletan että haastatteluun olet kuitenkin menossa? Esimerkiksi liikunnanopettajan koulutukseen hakiessa jättäisin korkkarit ja vahvan meikin kotiin, jollekin kaupalliselle alalle taas vähän särmämpi asu.

Vierailija
9/9 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

demi.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi