Hei sinä nuori vauvahaaveilija!
Tartteisin jonkun jonka kanssa vouhottaa vauvoista :)
Mulla on kauhee vauvakuume ja lupasin itelleni etten ahdista mun miestä vielä enempää, joten nyt tartteisin keskustelukaveria vauvajuttuihin ja miksei muuhunkin liittyen!
Jos sinä vauvakuumeilija kaipaat myös juttuseuraa niin voitaisiin vaihtaa vaikka s-posteja :)
Kommentit (17)
Kuinka nuorta meinaat nuorella? :)
Oon ite vasta pian 19, eli todella nuori :D
Ihan sama minkä ikäinen, kunhan on vauvahaaveilija vaikkei välttämättä vielä meinaakaan yrittää:)
ap
Täällä yksi 23v vauvahaaveilija mutta enpä jaksa niistä vauvoista koko ajan vouhottaa :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:00"]
Täällä 18v vauvahaaveilija :)
[/quote]
Oi kiva, haaveiletko vain vai meinasitko toteuttaa? :)
Oon 20v, itse asiassa jo raskaana, kavereita ei vauvajutut pahemmin kiinnosta. Eli musta ainakin saa juttuseuraa, jos ketään kiinnostaa :) t. 4 :D
täällä 19v haaveilija. olin raskaana, n.kk sitten tuli keskenmeno, "onneksi" rv7 jo, ei myöhemmin.. :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:05"]
Oon 20v, itse asiassa jo raskaana, kavereita ei vauvajutut pahemmin kiinnosta. Eli musta ainakin saa juttuseuraa, jos ketään kiinnostaa :) t. 4 :D
[/quote]
Juttuseura ois mukavaa :) Onnea raskaudesta! Haluutko antaa miulle vaikka s-postin vai?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:08"]
täällä 19v haaveilija. olin raskaana, n.kk sitten tuli keskenmeno, "onneksi" rv7 jo, ei myöhemmin.. :)
[/quote]
Aijaa, voi ei :/ Olitko tarkoituksella raskaana? Meinasitko millon yrittää uudestaan? Jos juttukaveria kaipaat niin täällä ois :) -ap
Jees, täytyy vaan tehdä säpö jossa ei näy mun koko nimi. Kerron sen sitten (:
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:11"]
[/quote]
Aijaa, voi ei :/ Olitko tarkoituksella raskaana? Meinasitko millon yrittää uudestaan? Jos juttukaveria kaipaat niin täällä ois :) -ap
[/quote]
joo, no mentiin tyylillä et saa tulla kun on tullakseen. Aika raskas kokemus oli, nyt pidetään taukoa(joka tulis muutenkin kun tuli välimatkaa), mutta eipä tässä, varmaan uusi yritys jo tän vuoden puolella, toivottavasti(!!)..:) oishan se ihan kiva jutella, tuolle toiselle puolelle(miehelle) pönttöä aina selittää vauvoista kun seki otti aika raskaasti tän ni se vähä pelästy ehkä ja haluu kans hetken taukoo..
Täällä 20 vuatias vauvahaaveilija. Yritystä jo muutama kuukausi. Voisin puhua vauva juttuja vaikka loputtomiin asti:) yksi varhainen keskenmeno jo takana ja en viitti päivittäin tunteja pälättää miehelle vauvoista :)
[/quote]
ainiin ja laitetaan s.posti. viestiä saa laittaa!:) uusiunelma@gmail.com
Ihana miten paljon täällä on haaveilijoita! :D Laitan meiliä tulemaan niille jotka antoi jo osoitteen :) Mulle voi toki suoraankin laitella, tanja.vepsalainen1@gmail.com :)
-ap
Eikö kukaan ole samassa jamassa? :( :D