Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Trump hävisi vaalit?

Vierailija
04.11.2020 |

Niin, miksi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai liian vähän ääniä vaa'ankieliosavaltioissa.

Vierailija
2/54 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutkin häviää heti, kun vähänkin joutuvat hallitusvastuuseen, mutta taitavatkin mieluiten luimuilla ja huudella oppositiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ukko.

Vierailija
4/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti pelle ulos talosta.

Vierailija
5/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono presidentti ja vielä huonompi ihminen.

Vierailija
6/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti liian monia ihmisiä, joskus kannattaisi niellä se oma ego ja pitää twiitit omana tietonaan

Vierailija
7/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt Biden voittaa ja Trump joutuu luopumaan vallasta, minä kyllä juhlistan sitä sen verran että vedän oikeen pään täyteen. Jos Trump vielä jostain syystä kuitenkin voittaa niin ei siinä auta muu kuin vetää pää täyteen.

Vierailija
8/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt Biden voittaa ja Trump joutuu luopumaan vallasta, minä kyllä juhlistan sitä sen verran että vedän oikeen pään täyteen. Jos Trump vielä jostain syystä kuitenkin voittaa niin ei siinä auta muu kuin vetää pää täyteen.

Entäs sitten kun Biden siirtyy syrjään terveyssyihin vedoten ja Harrisista vannotaan USAn ensimmäinen naispresidentti?

Siinä kohtaa minä taidan riipaista kovan kännin ja sanoa että "I told you so".

Vierailija
9/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno presidentti ja hieno ihminen. Paras.

Vierailija
10/54 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun Biden siirtyy syrjään terveyssyihin vedoten ja Harrisista vannotaan USAn ensimmäinen naispresidentti?

Aivan, siinä kohdassa otetaan uudet kännit.

Vierailija
11/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sleepe Joe pysyy 4 vuotta vallassa vaikka mikä olisi. Liian kova pala valkoiselle jenkille jos Kamalasta tulisi presidentti.

Vierailija
12/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persutkin häviää heti, kun vähänkin joutuvat hallitusvastuuseen, mutta taitavatkin mieluiten luimuilla ja huudella oppositiossa.

Persupakkomielteinen hullu pääsi taas öyhöttämään lempiaiheestaan.

Vierailija
13/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha ukko.

Saavuttanut kuitenkin aika paljon enemmän kuin kaltaisesi oikeasti täysi turhake.

Vierailija
14/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sleepe Joe pysyy 4 vuotta vallassa vaikka mikä olisi. Liian kova pala valkoiselle jenkille jos Kamalasta tulisi presidentti.

Tuskin pysyy edes elossa enää neljää vuotta. Tilanne on jo nyt se, että kutsuu Trumpia Georgeksi ja puhe muuttuu kesken lauseiden siansaksaksi.

Vierailija
15/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysi pelle, ennalta arvaamaton ja äkkipikainen. Ei sovi maan johtajaksi. Kaikki arvokkuus on poissa jota viran menestyksekäs viranhoito edellyttää.

Täysin ala-arvoinen ihmispökäle.

Vierailija
16/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai liian vähän ääniä vaa'ankieliosavaltioissa.

Ei ole vielä hävinnyt  - viime pressan vaaleissa oli sama juttu, mutta silti Trump voitti, koska Hillary Clinton yritti vilppillisillä äänillä voittajaksi, kuten nytkin on yritys tehdä.

Vierailija
17/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailman koalitiot haluaa viedä yhteistä maailmanhallintoa eteenpäin. Yk haluaa yhteisen maailmanhallinnon v.2030, ja se on globalistien unelma.

Trump nationalistina ei suostunut tuohon, vaan järjestelmällisesti erkaantui YK:sta, WHO:sta.

Sai sen takia uskomattoman paskamyrskyn niskaansa medialta, ja yhteistyökyvyttömän henkilön maineen.

Vierailija
18/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysi pelle, ennalta arvaamaton ja äkkipikainen. Ei sovi maan johtajaksi. Kaikki arvokkuus on poissa jota viran menestyksekäs viranhoito edellyttää.

Täysin ala-arvoinen ihmispökäle.

Toista tosiaan on kun ”arvokkaasti” käyttäytyvä seniili-Joe tiuskii äänestäjille ”you`re full of shit”:iä. Kertakaikkisen presidentillistä käytöstä. Eipä tuostakaan arvokkaasta lausumasta (ja muista vastaavista) 99,5% edes tiedä, sillä sen verran hyvin on ”puolueeton” media hoitanut tehtävänsä.

Vierailija
19/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisi itseään peiliin ja miettisi syyn että MIKSI :))

Vierailija
20/54 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä menee ylös, tulee aina alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan