Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

antaisitko puhelinnumerosi netissä olevalle juttelukaverille jos

Vierailija
20.02.2014 |

hän sanoisi että sen kuvissa näkyvä kallis kaunis auto on hänen mutta lähetetty sen kotimaahan, mutta 16400 tarkistin, kun se ei peittänyt kuvassaan auton kilpeä, niin ajattelin että miksi ei saisi tarkistaa, sehän on vapaata tietoa, ja auto on edelleen Suomessa, äskettäin käynyt katsastuksessa, mutta rekisteröity Turkuun, vaikka nettikavetini on Espoosta, ja täysin eri nimellä kuin hänen, pitääkö antaa numeroa ja mennä treffeille

itse kerron aina totuuden enkä kaunistele, en tajua mitä muuta selitystä tälle olisi, jos auto on rekisteröity Suomeen ja toinen omistaja ilman mitään käyttöoikeutta muille, sehän on valetta sitten eikö niin, että auto olisi ulkomailla pysyvästi, koska tarkistin sen kilven kaksi kuukautta sen jälkeen kun kertoi auton olleen muualla, epäilen että jos valehtelee pienissä, niin voiko uskoa vakavimmissa asioissa, kundilla on myös kuvia missä seisoo kahden bikinissä olevan naisen keskellä, ja muita edustuksellisia kuvia, en luota, mutta olenko vainoharhainen pitäisikö vaan antaa numero, toisaalta se ei tule sille deittisivustolle usein, ja ei pyydä aktiivisesti tapaamista,

sinkut kundit yleensä toimii aktiivisemmin, se myös lisää epäilystä että hänellä olisi muitakin naisia,

olen myös jotenkin suuttunut siitä autosta, miksi valehteli, ja jos vaan otti kuvan vieraan hienon auton vieressä, minkä takia edes tehdä sitä, mäkin naisena voisin vähentää ikääni tai painoani mutta en tee sitä, sanoisi että myi auton mutta, eli viitsinkö jatkaa sitä keskustelua hänen kanssaan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulipulipäläpäläpölö. Siis mä en tajunnut mitään. Älä ota yhteyttä äläkä anna numeroa, olet edesvastuuttomassa tilassa.

Vierailija
2/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös aika tavallisen näköinen ja pulskakin, mulla ei ole kuvaa siinä deittisivustolla, mutta haluaa jutella mun kanssa, antoi numeronsa, vaikka on niin fiinin näköinen t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh???

en ymmärtänyt sanaakaan, mutta en antaisi numeroani netissä.

Vierailija
4/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kun kirjoitin hieman sekavasti, tuli vähän tunkkaista tekstiä t.ap.

Vierailija
5/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weird. You. Are. Hankkisin tuota varten pre paidin.

Vierailija
8/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catfish?

Vierailija
9/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho kiva mun puhelin lähettelee noita viestejä tuplana, kiitos vastauksista:) joo siis en luota häneen, mutta on kiinnostavan oloinen tyyppi, ja mitä kun antoi numeronsa vaikka mulla ei ole edes kuvaa siellä, tarkoittaako se että olisi niin syvällinen vai taas välinpitämätön t.ap

Vierailija
10/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on deittisivustolla kuva bikininaisista joiden keskellä se on? Miks kukaan haluaa toisen numeron ensin näkemättä? Joku friikki ja onnenonkija. Taidat olla helppo kohde kun spekuloit vieläkin kannattaako antaa numero ja nähdä. 

Vierailija
11/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla enemmän kiinostunu autosta,kun miehestä. Kovasti siitä autosta puhut. Unohtaisin tapauksen ja etsisin toisen auton,jossa tulee kylkiäisenä rehellinen mies.

Vierailija
12/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isukin/äitylin nimissä auto, kun pojulla menny luottotiedot kurallle?

Vierailija
13/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kala? jos tarkoitat olisiko se mun tai hänen käyttäjänim, ei ole, mulla on ihan oma etunimi siellä, ja hänellä sen oma t.ap

Vierailija
14/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kiinnostunut autosta, vaan siitä että valehteli, kundi on melkein 40 ja auto on jonkun ulkomaalaisen Suomessa pelaavan jalkapalloilijan nimissä, hänkin on ulkomaalainen mutta täysin eri maasta kuin se jalkapalloilija tuskin olisivat sukua, en vain tajua miksi ei voinut sanoa että vaikka myi sen, pitikö väittää että auto on ulkomailla ja kun muutaman kuukauden päästä tarkistin niin auto on edelleen Suomessa,

en tiedä olenko helppo kohde, en ikinä harrastanut yhdenyönjuttuja, ollut vain pitkissä suhteissa, myönnän etten ole mikään kaunotar, tyyppi vaan on jotenkin mielenkiintoinen, sitäkin mietin sen kuvat bikininaisten keskellä tietynlainen virne kasvoilla, myös kaikki kuvat sellaisia "menestyneen" julkkiksen kuvia kauniissa paikoissa, nämä kuvat kuitenkin on aika helppoa otta jokaisen t.ap

Vierailija
15/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:18"]

Miksi sillä on deittisivustolla kuva bikininaisista joiden keskellä se on? Miks kukaan haluaa toisen numeron ensin näkemättä? Joku friikki ja onnenonkija. Taidat olla helppo kohde kun spekuloit vieläkin kannattaako antaa numero ja nähdä. 

[/quote]

Miehet lukevat netissä, että naiset pitävät romanttisessa mielessä menestyneistä miehistä, ja jossain sivustoilla jopa ohjeistetaan, että profiilikuvassa tulisi näkyä muita naisia, niin tulisi lisää naisia nappaamaan nopeasti kuuluisan miehen ennen kuin joku toinen ehtii. Tämä selittää mielestäni nämä typerät naistenmies-poseeraukset.

Ja itse olen kyllä antanut numeron nettikavereille näkemättä mitään kuvia, sitten myöhemmin ollaan tavattu kaverimielessä. Pahin käynyt moka liittyi öisiin kännipuheluihin joista olin varoittanut, mutta nekin loppuivat, kun säikähdin ja uhkasin vaihtaa liittymää.

Vierailija
16/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kiinnostunut autosta, jokaisissa ex suhteissani olin se joka osti enemmän yllätyslahjoja ja osallistuin enrmmän finanssisesti, koin jokaisessa suhteessa pettymyksen, siinä on minunkin vika kun valitsen väärät kumppanit, muun muuassa yksi minun ex jonka kanssa olin ystäviä 3 kuukautta ennen suhteen alkua

on vuoden jälkeen kertonut että valehteli pettämisestään että minä jättäisin hänet, on kyllä silloin ihan itse soitellut ja pyysi minut takaisin, eli vuoden aikana pyytänyt 2 kertaa taukoa, sitten itse kutsui takaisin, lopuksi se pettämisjuttu ja kertoi että valehteli koska sillä on koko meidän seurustelumme ajan ollut suhde exäänsä, nainen tiesi minusta, ja nyt sen mielestä olisi rehellistä kertoa minulle etten tuhlaisi aikaani ( ja rahaani)

että on ollut kivasto huonoja suhteita, en vaan luota enää niin helposti siksi autosta valehteleminen on mulle liikaa,

en kerro kundille autosta, voisin kysyä mutta en halua hän peittää ne kilvet haluan että muut naiset voi tarkistaa saman jos joutuvat minun tilanteeseen niin huomaavat valheen sittent.ap

Vierailija
17/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vain, kun kundi on aika kiinnostava mutta joo en luule kuitenkaan että pysty soittamaan hänelle t.ap

Vierailija
18/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan löydän ne epäilevästi käyttäytyvät tyypit, se on vaan näin minun kohdalla aina näin en tiedä miksi t.ap

Vierailija
19/19 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan löydän ne epäilevästi käyttäytyvät tyypit, se on vaan näin minun kohdalla aina näin en tiedä miksi t.ap