Muita joita ei olympialaiset ja Suomen pärjääminen kiinnosta pätkääkään?
Vituttaa vaan kun joka kanava suoltaa urheilua. Joo, olen varmaan sitten tosi epäisänmaallinen.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:24"]Isänmaattomat paskat. Vaikka ette jostain syystä seuraa olympialaisia (eli oletettavasti seuraatte teeveestä vain mauttomia lääkärisarjoja ja kokkauskisoja), ei teidän tarvi Suomen joukkueita alkaa haukkua.
[/quote]
Eli mä olen isänmaaton paska, koska en seuraa urheilua?
Just.
Ja koska en seuraa urheilua, seuraan lääkärisarjoja ja kokkausohjelmia. Niin ja joku taisi mainita putouksen.
Enpä seuraa noitakaan, mä katsoin ekan Putous-jakson silloin aikoinaan ja oli niin huono, että en ole toista katsonut.
Ja miten mä muuten voisin haukkua Suomen joukkuetta, koska en seuraa, joten en nytkään tiedä, onko Suomen menestys millainen. Mua ei siis kiinnosta penkkiurheilu, mutta sen uskon, että Olympialaisissa on pirun kovakuntoisia henkilöitä, jotka on tehneet pirusti töitä, miksi siis haukkuisin? Arvostan aina kovaa työtä vaikkei se olisikaan ala, joka mua kiinnostaa.
Ihmeellisiä johtopäätöksiä sitä tehdäänkin yksien Olympialaisten takia :-o
Se, jonka mieskään ei seuraa urheilua
Minä, hävettää Suomen puolesta kun lähetti tonne joukkueen. Ja olisi voinut Arhinmäki pysyä kunnolla kannassaan ja poissa katsomosta. Sen näin hesarista että Suomen tytöt pussasivat, olisivat antaneet kunnon suusuudelman eikä poskisipaisua.
Ei kiinnosta pätkääkään, mies sensijaan on tällähetkellä liimautunut tohon töllön viereen eli pakosti tulee ainakin kuunneltua.
Ihana huomata etten olekaan ainoa, jota olympialaiset (ja muukaan kilpaurheilu) ei kiinnosta pätkääkään!
Muakaan ei kiinnosta. Tykkään kyllä välillä katsoa tärkeitä yleisurheilukisoja, mutta näissä talviolympialaisissa ei ole oikein yhtään kiinnostavaa lajia. Suomen menestyminen ei jaksa kiinnostaa, kun ne kaikki käyttää kuitenkin jotain miestä vahvempaa.
Ei kiinnosta, ei. Mua ei sinänsä häiritse jos muita kiinnostaa, mutta yhtä asiaa en meinaa kirkumatta kestää, Kun Suomi onnistuu voittamaan jotain joskus, alkaa se säälittävä lälläälllälllää Ruotsi -meininki. En tajua sitä ollenkaan. Ymmärrän vielä omasta voitosta iloitsemisen mutta toi kerrankin ollaan parempia jossain kuin ruottalaiset -vinkuminen on niin noloa. Myötähäpeän tunne on valtaisa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 22:12"]
Muakaan ei kiinnosta. Tykkään kyllä välillä katsoa tärkeitä yleisurheilukisoja, mutta näissä talviolympialaisissa ei ole oikein yhtään kiinnostavaa lajia. Suomen menestyminen ei jaksa kiinnostaa, kun ne kaikki käyttää kuitenkin jotain miestä vahvempaa.
[/quote]
Ei kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostanut ja tuskin tulee ikinä kiinnostamaankaan. Ei tosiaan liikuta suuntaan eikä toiseen. Mun puolesta muut kattokoon mutta en tajua sitä jos joku alkaa kahdenkeskisessä keskustelussa vaahtoamaan jostain mitalista tai tulevasta finaalista tai mistä ikinä. Kerran totean että en tiedä aiheesta mitään eikä tarvitsekaan mutta yleensä se länkytys jatkuu hetken päästä, hohhoijaa.
Mun silmissä urheilu (etenkin jääkiekko) intoilijat on yhtä suurta aivotonta mölisevää laumaa joista suurin osa ei edes sisimmässään oikeasti nauti niiden tylsien hikisten vouhkaajien seuraamisesta vaan tekee niin koska muutkin, ja osaa sitten kahvitauolla mölistä lisää sitä hyvä leijonat -paskaa. Onneksi en ole esimies, ei vaan ymmärrys riittäisi kun milloin minkäkin kisojen takia duunarit haluaa telkkarin eteen keskellä työpäivää!
Ei kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostanut ja tuskin tulee ikinä kiinnostamaankaan. Ei tosiaan liikuta suuntaan eikä toiseen. Mun puolesta muut kattokoon mutta en tajua sitä jos joku alkaa kahdenkeskisessä keskustelussa vaahtoamaan jostain mitalista tai tulevasta finaalista tai mistä ikinä. Kerran totean että en tiedä aiheesta mitään eikä tarvitsekaan mutta yleensä se länkytys jatkuu hetken päästä, hohhoijaa.
Mun silmissä urheilu (etenkin jääkiekko) intoilijat on yhtä suurta aivotonta mölisevää laumaa joista suurin osa ei edes sisimmässään oikeasti nauti niiden tylsien hikisten vouhkaajien seuraamisesta vaan tekee niin koska muutkin, ja osaa sitten kahvitauolla mölistä lisää sitä hyvä leijonat -paskaa. Onneksi en ole esimies, ei vaan ymmärrys riittäisi kun milloin minkäkin kisojen takia duunarit haluaa telkkarin eteen keskellä työpäivää!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 21:15"]
Mull on kavereita joita ei yhtään kiinnosta urheilu ja olympialaiset, hyvä jos tietävät että semmoiset on juuri meneillään, eivätkä edes tietäisi kuka Teemu Selänne on.
Itse olen ihan yli-innostunut kisoista ja tuntuu että kaverit jää jostain paitsi kun eivät ole mukana jännittämässä ja iloitsemassa onnistumisista.
[/quote]
No minä ainakin urheilen mieluummin itse, kuin katson telkkarista toisten pelaamista ja urheilua. Ei vain kiinnosta.
Muakaan ei kiinnosta tippaakaan, jos yksin asuisin en tietäis voitoista/tappioista mitään. Tuo puolisi seuraa kuitenkin innolla lähes joka lajia, joten siinä sivussa vahingossa tiedän minäkin sentään sen, mistä tullut mitaleita tms. Sinänsä ihan jees tietää nuo asiat lähinnä työpaikkakeskustelujen takia, tietää sentään mistä puhutaan. :)
Ei muakaan kiinnosta enää, kun snoukkalajit meni jo. En mä muita kovinkaan jaksa seurata.