miehen kanssa ongelmia sängyssä
Olen itse 21v ja mieheni 23v. Ongelmamme on sängyssä. Mies laukeaa heti parin työnnön jälkeen. Itse kerkeän vasta rentoutua. Olemme yrittäneet aina uudelleen, mutta miehellä ei vaan seiso toista kertaa.... Joten minä jään kokonaan ilman tyydytystä :/ olen miettinyt että onko minussa sitten jotain vikaa? Käyttääkö Mies vaan hyväkseen, että saa vaan purkaa paineensa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?? Neuvoja ??
Kommentit (7)
Voi runkata aamulla. Sit pitäis olla kestävämpi illalla.
Olemme puhuneet asiasta. Tokaisi vaan kerran, että pitää varmaan googlettaa ja etsiä apua. No mutta muutosta ei ole tapahtunut. Ja hän kyllä tietää että en saa tyydytystä. Yleensäkkin rupeaa heti vaan nukkumaan. Tietääkseni hänellä on ollut myös muita kumppaneita.
Kyllähän tuo pikainen laukeaminen on ihan lääketieteellisesti tunnustettu ongelma. Siihen on varmasti jotain apua saatavilla.
Jos harrastatte seksiä harvoin en pidä tuota ihmeellisenä nuoressa miehessä. Mies voisi myös kokeilla itsetyydytystä tuntia paria ennen yhdyntää. Se saattaa parantaa kestoa.
Ja toki sinun nautintosi tulisi olla miehelle myös tärkeää. Neuvo häntä miten hän voisi tyydyttä sinut sormin tai suulla.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:45"]
Olemme puhuneet asiasta. Tokaisi vaan kerran, että pitää varmaan googlettaa ja etsiä apua. No mutta muutosta ei ole tapahtunut. Ja hän kyllä tietää että en saa tyydytystä. Yleensäkkin rupeaa heti vaan nukkumaan. Tietääkseni hänellä on ollut myös muita kumppaneita.
[/quote]
Vastauksesi perusteella suhteenne ei vaikuta kauheen syvälliseltä.... Miestä ei kiinnosta tyydytyksesi ja toisaalta, et edes tiedä miehesi aikaisemmista seksikuvioista?
Tuollaiselle ei aina voi mitään.
Mutta mies voi ensinnäkin tyydyttää sut ensin, kädet, suu, lelut.
Toi aiemmin päivällä runkkaaminen saattaa myös auttaa.
Samoin kuin kondomi voi viedä vähän tuntoa.
Ja toki kannattaa käydä myös lääkärissä.
Oletko keskustellut asiasta miehen kanssa? Sanonut suoraan, että et saa tyydytystä seksistänne? Normaalille miehelle naisen tyydytys pitäisi olla puolet omasta tyydytyksestä, eli kyllä miehesi pitäisi haluta tyydyttää myös sinut. Onko miehesi kuinka kokenut seksiasioissa? Aiempia seksikumppaneita? Jos on kokematon, voi käytös mennä kokemattomuuden piikkiin. Avaa suusi ja kerro mikä sinusta tuntuu hyvältä ja mitä sinä haluat seksiltä. Seksi ei ole pelkkä yhdyntä.