Paras maski: Itsesteriloituva kuparimaski, voi käyttää niin kauan kuin on ehjä
Kommentit (57)
Jos tosiaan kestää 45 minuuttia että vaikuttaa niin ehkä ostan ennemmin kuparisen ovenkahvan, entä hankin kupari överit hengittämällä metallia keuhkoihin.
Ja sitten on naama vihreänä. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaikuttaa hyvältä. Kauankohan tuollainen sitten kestää? Jos kuukauden kestäisi niin ei olisi paha.
Aika kalliiksi tulisi jos joka kuukausi pitäisi ostaa uusi
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt noita ennenkin enkä ole saanut selville, missä muodossa kupari on tuossa kankaassa. Voisiko joku selittää, mihin kuparin teho tuossa perustuu?
Ainoa mihin nuo tehoaa on typerän ostajan liian paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan kestää 45 minuuttia että vaikuttaa niin ehkä ostan ennemmin kuparisen ovenkahvan, entä hankin kupari överit hengittämällä metallia keuhkoihin.
Eiku vaatimaan että kaikki ovenkahvat kauppoihin, julkisiin tiloihin ja koteihin vaihdetaan kuparisiksi!!
Niin ulko ku sisätiloissa. Aikaa vaihtoon 10 päivää. Ja helsinkiläöiset osakkeita omistavat suomenruotsalaiset maksamme koko maan puoesta-.
75 eurolla saa siis viisi maskia. Yksittäin jos ostaa, hinta on noin 20 euroa. Mä pääsen pian kokeilemaan tollasta, työnantaja aikoo hankkia meille noita, koska kertakäyttöisiä menee niin järkyttävän paljon.
Voisi ostaa ja käyttää jos se kestäisi vuoden verran käyttöä.
Eikö sitä tosiaan sitten pestä ollenkaan pesukoneessa?
Joo, se on eri juttu tosiaan kuin kupari tehoaa laboratorio-olosuhteissa. Jos olis oikeesti noin yksinkertaista, nämä kuparimaskit olisivat olleet kaikkien maailmanjohtajien käytössä päivästä yksi. Inhottavaa rahastusta köyhien ekohippien epätoivolla.
Vierailija kirjoitti:
75 euroa :D
5 kpl, eli 15e per kappale. Jos noita käyttää vaikka kuukauden niin 0.5€ per päivä. Paljonko kertakäyttömaskit maksoivatkaan?
En maksaisi kirjoitti:
https://www.nytimes.com/article/copper-coronavirus-masks.html
En minäkään.
Olette siis niin laiskoja että ette jaksa pestä kertakäyttömaskeja?
Paras maski on sterilova nenäsumute, joka tuhoaa koronaviruksen heti kun se menee hengitysteiden limakalvoille.
https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/d1005b03-e672-4e28-9100-8b8e01f6a2d7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 euroa :D
5 kpl, eli 15e per kappale. Jos noita käyttää vaikka kuukauden niin 0.5€ per päivä. Paljonko kertakäyttömaskit maksoivatkaan?
Siellä kauppias hieroo yhteen karvaisia kämmeniään ja hykertelee.. Kohta on tilipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Olette siis niin laiskoja että ette jaksa pestä kertakäyttömaskeja?
Kertakäyttömaskia ei tulisi pestä, kun se on tarkoitettu nimensä mukaisesti kerran käytettäväksi. Se, että kertakäyttömaski suojaa vielä 10 kertaa pestynäkin paremmin kuin kangasmaski, ei kerro kertakäyttömaskin erinomaisuudesta, vaan kangasmaskin erittäin huonosta suojaustehosta.
Mielestäni paras maski tulee taljasta, erityisesti poron taljasta. Hygieninen ja itsepuhdistuva ja sillä voi peittää koko pään.
Itsesteriloituva kuin entinen naapurin akka.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt noita ennenkin enkä ole saanut selville, missä muodossa kupari on tuossa kankaassa. Voisiko joku selittää, mihin kuparin teho tuossa perustuu?
Onhan se kaunis ajatus. Siis sitä kuparia on niin vähän, että ei vaikuta käytännössä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mihin nuo tehoaa on typerän ostajan liian paksu lompakko.
Lukaisinkin numeron 22 antaman linkkaaman artikkelin ja päädyin samaan tulokseen. Se, että kupari kiusaa pöpöjä ovenkahvoissa ja kattiloissa, ei tarkoita sitä, että siitä tehdyn kudelman läpi hengitettävät pöpöt kuolisivat matkalla.