Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras maski: Itsesteriloituva kuparimaski, voi käyttää niin kauan kuin on ehjä

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 euroa :D

Vierailija
2/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloissa käytettäisiin enemmän kuparisia vetimiä jne jos kuparille ei kävisi kuin Tampereen Metso-kirjaston kuparikatolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suhteuttaa käyttökertojen määrään.

Vierailija
4/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa hyvältä. Kauankohan tuollainen sitten kestää? Jos kuukauden kestäisi niin ei olisi paha.

Vierailija
5/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ovenkahvat oli kuparia.

Pitäisiköhän siirtyä vanhoihin tapoihin ?

Kuparilla voisi päällystää vaikka mitä, hanat ym.

Mutta tietääkö joku menettääkö kupari tehonsa hapettuessaan, jolloin siitä tulee vihreää ?

Vierailija
6/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä samanlainen kusetus kuin itselataava hybridi-auto?

Vierailija
7/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Onneksi en käytä maskia, niin ei tarvitse yhtäkään ajatusta maskiasioihin uhrata. Mulle on esim. täysin se ja sama, paljonko maskit maksavat tai onko niitä saatavilla, kun en niitä käytä. Arvatkaapa, kuinka vapauttavaa tällainen on. Voin suositella lämpimästi muillekin.

Vierailija
8/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tietääkö joku menettääkö kupari tehonsa hapettuessaan, jolloin siitä tulee vihreää ?

Kupari on kallista, Romanian veljet veisivät ne mukanaan

Itse hana voi olla vaikka tinaa ja siinä ohut kerros kuparia, joka sitten voidaan uusia jos kuluu.

Vierailija
9/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kupariahan se on joka tapauksessa eli ominaisuudet ovat tallella. Ovenkahvoja ei voi enää tehdä kuparisina koska ne varastettaisiin. Teoriassa kuparin käyttö sairaaloissa vähentäisi kyllä sairaalabakteereita.

Ehkä kannattaisi laittaa sairaalan ulkoseinään useammalla kielellä, että hanat ja pinnat ovat vain ohuesti päällystetty kuparilla?

Vierailija
10/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Onneksi en käytä maskia, niin ei tarvitse yhtäkään ajatusta maskiasioihin uhrata. Mulle on esim. täysin se ja sama, paljonko maskit maksavat tai onko niitä saatavilla, kun en niitä käytä. Arvatkaapa, kuinka vapauttavaa tällainen on. Voin suositella lämpimästi muillekin.

Karma is the bitch !

Toivottavasti saat vakavan Covid19 -taudin ja mietit itse sanojasi tehohoidossa.

Koska sinun kaltaiset narsistiset individualistit voivat aiheuttaa paljon inhimillistä kärsimystä tartuttamalla koko suoraan tai epäsuorasti riskiryhmäläisiä.

Ajattelekto vain itseäsi ?

Oikeus omaan kehoon ja sen itsemääräämisoikeuteen on maskisuosituksen yläpuolella.

Vierailija
11/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is the bitch !

Toivottavasti saat vakavan Covid19 -taudin ja mietit itse sanojasi tehohoidossa.

Koska sinun kaltaiset narsistiset individualistit voivat aiheuttaa paljon inhimillistä kärsimystä tartuttamalla koko suoraan tai epäsuorasti riskiryhmäläisiä.

Oikeus omaan kehoon ja sen itsemääräämisoikeuteen on maskisuosituksen yläpuolella.

Haha .

Muista Uuno että sinun kaltaisten kansalaistottelemattomuutta osoittavien yksilöiden vuoksi tulevaisuudessa pandemian aikana tulee olemaan maski PAKKO rangaistuksen uhalla, kuten ulkomailla.

Jos käyttäisit maskia, lakia ei tarvitse muuttua.

Eli jos osaisit ajatella yhteistä hyötyä etkä vain omaa vapaasi !

Vierailija
12/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is the bitch !

Miksi aina koronan? Miksei voi saada influenssaa ja joutua siitä teholle? Hallitseeko korona päivittäistä ajatteluasi? Mitä hyödyt pelkäämisestä?

Vierailija
13/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is the bitch !

Haha .

Muista Uuno että sinun kaltaisten kansalaistottelemattomuutta osoittavien yksilöiden vuoksi tulevaisuudessa pandemian aikana tulee olemaan maski PAKKO rangaistuksen uhalla, kuten ulkomailla.

Haha vaan itsellesi! Koronaan tulee rokote ihan muutamien kuukausien sisällä ja rokotekattavuuden jälkeen tämä pandemia on muisto vain. Sen jälkeen kukaan ei enää mitään maskivouhotusta muistakaan ainakaan ennen seuraavaa pandemiaa, mitä ei välttämättä tule vuosikymmeniin. Siinä samassa unholaan painuu myös ajatukset maskipakosta lainsäädäntöön, ihan jo siksikin, että pandemian jälkeen riittää hommaa yllin kyllin niin monessa muussa, paljon tärkeämmässä asiassa. Kuten esim. saada romahtanutta kansantaloutta ylös ja järkyttäviä työttömyyslukuja alas.

Vierailija
14/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma is the bitch !

Haha .

Haha vaan itsellesi! Koronaan tulee rokote ihan muutamien kuukausien sisällä ja rokotekattavuuden jälkeen tämä pandemia on muisto vain. Sen jälkeen kukaan ei enää mitään maskivouhotusta muistakaan ainakaan ennen seuraavaa pandemiaa, mitä ei välttämättä tule vuosikymmeniin. Siinä samassa unholaan painuu myös ajatukset maskipakosta lainsäädäntöön, ihan jo siksikin, että pandemian jälkeen riittää hommaa yllin kyllin niin monessa muussa, paljon tärkeämmässä asiassa. Kuten esim. saada romahtanutta kansantaloutta ylös ja järkyttäviä työttömyyslukuja alas.

Oot kyllä ihan urpo.

Ihan tyhmä ihminen.

Vierailija
15/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut panostaa myös tiiveyteen?

Nämä kirurginmaskit falskaa iloisesti sivuilta.

Se ei ole mikään pikkujuttu; sisään hengityksessä ilma ohjautuu nimenomaan poskiaukoista.

Kirurginmaskit on pilipalirättejä, vaikka ne olisi kultaa.

Vierailija
16/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suhteuttaa käyttökertojen määrään.

Mä suhteutan sillä tavalla että ompelin 10 maskia vanhoista verhoista ja trikoopaidasta(pidikkeet). Maksoi 0 euroa.

Vierailija
17/57 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän puusta - siis jostain puukuitukankaasta - vois tehdä samanlaisen maskin? Puussahan on sama taika kuin kuparissa, että se tappaa bakteereja ja viruksia.

Vierailija
18/57 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupari tunnetusti tappaa bakteereita ja siksi ennen vanhaan kattilat olivat kuparia jolloin ne steriloivat itse itsensä. Viruksista en tiedä, mutta kannattaa huomioida, että nänä kuparimaskit eivät suojaa käyttäjää samalla tavalla kuin esim. FFP2 / N95 -maskit jotka ovat tiiviimpiä. Näiden maskien tarkoitus on suojata muita. Jos kupari auttaa tappamaan viruksia, voi maskin käsittely olla turvallisempaa kuin tavallisen mutta epäilen suuresti, ehtiikö kupari (jota on hyvin vähän) tappamaan viruksia jotka kulkevat suurta nopeutta hengitysilman mukana.

Vierailija
19/57 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa maskit koko perheelle seuraavat 3v eik tarvitse ostella 16e/päivä.

75e on paljon halvempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän