Hei :) Ajattelin vain tulla kertomaan, että lopetan
Eiköhän tämä ole tässä. Hetken huvista tulikin pitkäaikainen koukuttava tapa, mutta nyt olen päättänyt lopettaa. Puoletkaan mun kertomista asioista ei ole totta. Aluksi ehkä saatoin puhua omista kokemuksistani, mutta sitten jäätyäni koukkuun keksin lisää. Tulin tänne kertomaan asian oikean laidan ja tämän jälkeen en tänne kirjoita. Hyvää jatkoa kaikille!
Kommentit (18)
Se ei tainnut olla kellekään epäselvää!
Ai, sä lopetat TAAS.
Ja eiköhän joka ikinen tiedä tän olevan provo, hae vaikka googlella se uskotko että muru on oikea ihminen-ketju.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:43"]
Näkemiin, Muru!
[/quote]
Ap ei ole muru.
:)
Ne sun ihan aluksi kirjoittamat jutut oli ihan hauskoja, mutta sitten homma meni aika epätoivoiseksi huomionhakemiseksi ja lässähti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:45"]
Näkemiin, Muru!
[/quote]
Ap ei ole muru.
[/quote]
Ai säkö oot?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:45"]
Näkemiin, Muru!
[/quote]
Ap ei ole muru.
[/quote]
Ai säkö oot?
[/quote]
Jep. Kirjoitin tuon Mitä teillä syödään -ketjun. En mä aina itsestäni kirjoittele...
Ja korjaan heti, että se oli Mitä teillä on päivälliseksi... Sitä mä en kyllä ymmärrä, mitä joku saa minuna esiintymisestä. Jos siitä nyt on kyse.
Minäkin katosin 8 vuodeksi, but now I'm back!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:52"]
Ja korjaan heti, että se oli Mitä teillä on päivälliseksi... Sitä mä en kyllä ymmärrä, mitä joku saa minuna esiintymisestä. Jos siitä nyt on kyse.
[/quote]
Mikset tee tänne tunnusta niin kukaan ei voi feikata sua.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:40"]
Eiköhän tämä ole tässä. Hetken huvista tulikin pitkäaikainen koukuttava tapa, mutta nyt olen päättänyt lopettaa. Puoletkaan mun kertomista asioista ei ole totta. Aluksi ehkä saatoin puhua omista kokemuksistani, mutta sitten jäätyäni koukkuun keksin lisää. Tulin tänne kertomaan asian oikean laidan ja tämän jälkeen en tänne kirjoita. Hyvää jatkoa kaikille!
[/quote]
Kukaan ei kaipaa sua ja takaisin tulet silti. Oot oikea riippakivi.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:52"]
[/quote]
Mikset tee tänne tunnusta niin kukaan ei voi feikata sua.
[/quote]
En mä uskalla. Toisaalta mähän olen aina lopettamassa (koska onhan tämä noloa), mutta sitten tulee yksinäinen hetki. Ei mulla aina ole mielessä mitään erityistä, kunhan seuran puutteessa kirjoittelen.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 17:40"]
[/quote]
Kukaan ei kaipaa sua ja takaisin tulet silti. Oot oikea riippakivi.
[/quote]
Luetko joka päivä kaikki aloitukset ja ketjut? Miksi, kun ei ole pakko?
Niin just. Ei ole pakko. Mitakohan joku tasta saa.
Nyt mä lähden ruokakauppaan ja kokkailen söpöliinilleni jotain, millä se jaksaa huomiseen. Enkä kirjoita yhtikäs mitään enää tänään.
Niinhän sä luulet...