Keittiön kaappien ovien vaihto. Kokemuksia kaivataan!
Tässä pohdin, että kun rungot ovat varsin hyvässä kunnossa, niin säästäisikö sillä ihan oikeasti rahaa.
Kommentit (25)
Minulla kävi juuri Elegalta arvioitsija keittiön kaappien vaihtoa ajatellen. Pieni avokeittiö 8 kaapin ovea ja muutama laatikko..hintalappu olisi yli 4000€ jos ei valitse halvinta melamiinia vaan mdf:ää.Huh.
Minä hioin ja maalautin keittiön kaapin ovet ja tuli ihan kuin uudet. Ei maksanut kun 150 euroa. Pitää tietty olla oma hiomakone jolla itse hio ovet. Sitten vein maalattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaapit on vanhat/tehty mittatilaustyönä, tulee kalliimmaksi vaihtaa vaan ovet.
Täällä pohjois-Pohjanmaalla on firmoja jotka nimenomaan tekee ne ovet mittatilaustyönä. Yleensä runkojen vaihtaminen ei ole hiukan vanhemmissa taloissa pikkujuttu, alta saattaa löytyä paikattavaa, kustannukset karkaa käsistä. Minulla hyvin pidetyt rungot , siispä teetin ovet ja niihin vaimentimet ja muut herku. Hoitui päivässä, eikä ollut remonttipölyä, keittiö on kuin uusi.
Minä maalasin itse keittiön kaappien ovet. Kannattaisiko ensin kokeilla sitä.
Just tilasin uudet ovet Keittiön koodista. Edullinen vaihtoehto, ovet tulee saranaporauksilla ja kokoja löytyy hyvin. En itse löytänyt mistään kaikkia kokoja, tuolta sai puuttuvan koon samasta sarjasta mittatilattua.