Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epareilua kun toisilla on tyopaikka ja paasisivat jos haluavat toiseenkin tyopaikkaan, mutta taas toisilla ei ole minkaanlaista tyopaikkaa:(

Vierailija
25.07.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alat heti eka päivästä alkaen hakea jo seuraavaa.

Vierailija
2/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisesti olen hakenut ja jopa viikonloppusiivojan ym. " hanttihommia" vaan ei tärppää :(

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mene käymään tai soita suoraan päivähoitotoimistoon, et löytyykö töitä.. Minä olin myös työttömänä jonkin aikaa mutta otin yhteyttä päiväkodin johtajiin ja sain töitä. (Melkein vuoden määräaikaisen sopimuksen lastenhoitajana. ) =)

Vierailija
4/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saankohan hoitolaisia kun täälläkin niin parjataan pph :/

t. ap

Vierailija
5/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pienten päiväkotilasten koulutettu urap utkessa oleva äiti

Vierailija
6/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sillä koulutuksella saa töitä niin hanki toinen, tai muuta paikkakuntaa. Niin ne on muutkin tehneet, turha jäädä valittamaan omien ratkaisujen perään. Minulla on varaa valita työpaikoista, mutta olenkin kouluttautunut useamman vuoden ja myöskin muuttanut paikkakuntaa työn perässä, kaikki tämä kyllä ennen lapsia, mutta sekin oli oma valintani.

Vierailija
7/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemään vaivaa sen eteen.

Vierailija
8/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ei sillä koulutuksella saa töitä niin hanki toinen, tai muuta paikkakuntaa. Niin ne on muutkin tehneet, turha jäädä valittamaan omien ratkaisujen perään. Minulla on varaa valita työpaikoista, mutta olenkin kouluttautunut useamman vuoden ja myöskin muuttanut paikkakuntaa työn perässä, kaikki tämä kyllä ennen lapsia, mutta sekin oli oma valintani.

että työtä ei välttämättä saa vaikka kuinka olisi kouluttautunut " useamman vuoden" . Onhan työttömiä maistereitakin. Ja koulutusalaa valitessa ei voi varmasti tietää, miten hyvin se koulutus tulevaisuudessa työllistää.

Vierailija
9/9 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, ihan oikeasti. Näin se vain joskus menee, ettei niitä töitä löydy, vaikka kuinka haluaisi ja etsisi. Koulutus ei aina auta, jos se on " väärältä" alalta, kun työttömyyttä on niin monilla aloilla, mutta jospa silti saisit jonkin mieleisesi työn. Toivottavasti pian tärppää. Itsekin etsin töitä ja toivon kovasti löytäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi