Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pitää hurttaansa vapaana rappukäytävässä

Vierailija
19.02.2014 |

Yläkerran pariskunnalla siis ISO koira. Mies on ulkomaalainen, akka suomalainen. Tämä pari siis pitää koiraansa vapaana rappukäytävässä kun menevät ulos/ tulevat sisälle. Ulko-ovella siis napsaisevat koiran hihnaan/hihnasta irti.

Koira ei vaikuta agresiiviselta. Tulee lähinnä haistelemaan, mutta kun pelkään koiria kuollakseni. Lapsuuden traumat.

Kerran jätin asunnon oven auki kun hain nopeasti sisältä jotain, olin kai kauppaan lähdössä kun tajusi, että jotain jäi. Koira oli tulossa asuntoon, mutta omistaja sai juuri ovella koiran kiinni.

Eikös koiran pidä olla hihnassa rappukäytävässä? Jopa suomen laki niin sanoo?

Muuta haittaa koirasta ei ole. En ole mitään omistajille sanonut, mutta varmasti ovat huomanneet että koiraa pelkään. Antavat koiran tulla silti haitelemaan minua... En ole paria nyt hetkeen nähnyt, mutta ajattelin heille asiasta sanoa kunhan näen. Onko mulla oikeus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että pelkäät koiria, mainitse myös että olet huomannut että heidän vaikuttaa kivalta ja harmittomalta, mutta on iso ja pelkäät koiria paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koiran pitää olla kiinni rappukäytävässä! Ehkä se on kirjattu jopa teidän talonne järjestyssääntöihin, kannattaa tarkistaa. :) Ja oli irti tahi kiinni, niin ei ole koiran omistajilta fiksua päästää koiraansa ILMAN LUPAA haistelemaan naapureita, vaikka haistelu toki koirille ihan normaalia onkin. Koiranomistajat on joskus "vähän" outoja ja ymmärtämättömiä, Sinuna sanoisin juuri niin kuin asia onkin, että sinulla on lapsuuden trauma ja et voi sille mitään. Joitakin koiranomistajiahan vain naurattaa koirapelkoiset, jotkut loukkaantuvat, koska luulevat sen johtuvan koiravihasta. Lopputuloksen kannalta siis pyytäisin ensin nätisti ja selittäisin, mistä pelko johtuu. Jos ei auta, niin sitten napakammin ja yhteys isännöitsijään tms. Terv. Koiranomistaja, jolle ei ole ongelma kunnioittaa muidenkin oikeuksia :)

Vierailija
4/6 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti. Sano että pelkäät koiria. Jos ei ymmärrystä heru niin ovat idiootteja ja sinuna soittaisin isännöitsijälle. Pyytäisin häntä soittamaan ja sanomaan samasta asiasta. Ethän sinä ole niille häätöä vaatimassa tms. eikä koiraakaan vastaan ole mitään. Noin ei vaan saa tehdä ja sulla on oikeus pyytää ettei koira tule sun luo ja on kiinni rappukäytävässä ollessa. T. Yks koiranomistaja :)

Vierailija
5/6 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että mun kimppuun hyökätään, mutta ei! On täälläkin fiksuja ihmisiä!

Kiitos paljon.

Vierailija
6/6 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että mun kimppuun hyökätään, mutta ei! On täälläkin fiksuja ihmisiä!

Kiitos paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme