Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiperä kysymys miehille

Vierailija
03.11.2020 |

Kysely olettaa, että mikään muu sinussa ei muutu kuin älykkyysosamäärä ja peniksen koko. Saisit aasialaisen älykkyyden, mutta menettäisit muutaman sentin peniksestäsi.

Kiperä kysymys miehille

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pistettä on aika mitätön korotus, sillä ei ole juurikaan käytännön merkitystä, esim. ÄO 90>100 merkitsee molemmat älyllistä keskitasoa.

Vierailija
2/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyä voi lisätä, penistä ei treenillä pidennetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ei ole varaa menettää yhtään senttiä.

mies52v

Vierailija
4/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa muutaman sentin lyhyemmäksi, jos saisin paksuutta tilalle.

Vierailija
5/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa muutaman sentin lyhyemmäksi, jos saisin paksuutta tilalle.

Sama. Jolla oikeasti on merkitystä taitojen lisäksi:D

mies52v

Vierailija
6/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitkällä peniksellä tekee?

Jos olen sopinut jonkun naisen kanssa seksin harrastamisesta, niin tuskinpa se nainen pois lähtee vaikka penikseni olisikin pienempi?

Yleensä se päätös aktin harrastamisesta tehdään ennen kuin ollaan alasti ja nähty toistemme ”vehkeet”

Rehellisesti sanottuna miehenä mulle on ihan sama onko normi kokoinen vai iso. Ei vaikuta omaan nautintoon tai ”saantiin”

Vierailija
7/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen molempiin, mutta ÄO voisi olla korkeampikin, niin ehkä ymmärtäisi asioita vielä paremmin. Peniksen pituudella ei sinällään ole minulle mitään merkitystä, että sen 3cm voi ottaa pois sieltä ihan hyvin. Voi ottaa vaikka 6cm jos sillä saa 10 ÄO-pistettä.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
8/8 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta voisi ottaa viisi pistettä ja senttiä pois, olisin siltin keskivertoa aasialaista korkeammalla molemmissa kategorioissa. Ottaisin silti ÄO:n, sitä ei voi olla ikinä liikaa. Peniksen koolla ei ole mitään väliä minulle, se ei vaikuta nautintooni mitenkään. Naiseen voin tunkea aina vaikka käteni, jos se on koosta kiinni. Tai vaikka jalan. Sinä taas et voi tehdä mitään löysälle pillullesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi