Onko kaikkiruokaisia ja hoikkia äitejä?
Luen joskus tämän sivuston keskusteluja ja olen ihmeissäni. Ihmiset jaetaan joko läskeihin tai niukkaruokaisiin. Mihin on unohdettu meidät tavalliset kaikkea syövät ja hoikat/ normaalipainoiset äidit? Vai onko aihe jotenkin tabu?
Syön terveellisesti ja herkuttelen parina päivänä viikossa, lenkkeilen 5x viikossa. Voisin varmasti olla laihempikin, mutta näin koen olevani terve ja voimissani.
Kommentit (6)
No tavikset ei tänne pal kirjoittele ;)
tässä yksi: 4 lasta, 169cm ja 55kg, aktiiviurheilija
Sehän se on, ettei tavallisuus kiinnosta. Tai sitten heitä kadehditaan. Joku normaalius puuttuu liikapainoisilta, samoin yksipuolista ruokaa vetäviltä.
Täällä yksi. Kolme lasta, ikää 34. Pituus 165, paino 53 kg. En harrasta mitään liikuntaa, olen kaikkiruokainen enkä mitenkään pyri rajoittamaan syömiäni ruoan laatuja tai määriä. Mutta luonnostani haluan syödä vain kahdesti päivässä enkä kaipaa välipaloja. Päivällisellä joka päivä juon lasin viiniäkin ja syön makean jälkkärin.
Eiköhän se aina nuo ääripäät ole enemmän esillä? Itse oon 162cm ja 56-57kg, en urheile yhtään, mutta en myöskään syö rekkalastillista ruokaa.. Hoikka olen (koko 36, joskus jopa 34) ja ihan terve..
Mua ei kiinnosta keskustella painosta, syömisestä, liikkumisesta ja niiden suhteesta toisiinsa. Tai voin keskustella ruuasta ja liikunnasta, mutta en siinä mielessä, miten ne vaikuttavat painooni. Sen takia ainakin mun kommenttini loistavat poissaolollaan niistä keskusteluista.