Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku ei purista pois mustapäitä naamasta?

Vierailija
19.02.2014 |

Mulla yksi kaveri jolla aika suuriakin mustapäitä - en tajua miksi hän ei purista niitä pois. Joko itse tai kosmetologilla.
Ne näyttää iljettäviltä!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa! Miehelläni iho on täynnä parastuneita mustapitä ja kaikkia muita mahdollisia epäpuhtauksia mutta ei finnejä. Ihomadot sojottaa ihosta ja se on niin kuvottavaa. Mutta ei voi puhdistaa ihoa koska " ei ole finnejä". Ehdotin kosmetologin käsittelyä, mutta on kuulemma naisten juttu. Miten voisin asian esittää hänelle?

Vierailija
2/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antaa mun puristaa ne pois. Silläkin sojottaa matoja huokosista ja mustia patteja nenä täys. Pehmittää ensin ihon lämpimällä vedellä ja sitten ei ehdi kuin hipaista miehen nenää ja matoja tulee ulos. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harkinneet terapeutilla käyntiä kontrollifriikkeytenne takia?

Vierailija
4/4 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Meidän teini joutuu parin viikon välein käsittelyyn, jossa putsaan sen naaman. Näyttää muuten kamalalta, kun törröttää mustia tappeja pitkin naamaa... Muutamalla teinin kaverilla nenä, leuka ja otsa aivan törkeän näköisessä kunnossa :-(

Ja jos miehellä samoja matosia, otan nekin pois. Hänellä niitä tulee tosin paljon harvemmin.