G: Ootko koskaan käyttänyt hajuvettä loppuun?
Kommentit (14)
Yleensä ehdin, vaikka käytössä on yleensä 3-5 pulloa kerralla. Ostan pieniä, 30 ml:n pulloja. Ainoastaan Estée Lauderin Pleasures alkoi haista vuodessa järkyttävästi kissankuselta, vaikka säilytin sitä samanlaisissa olosuhteissa kuin yleensä muitakin tuoksuja. Muuten tuoksut ovat hyvin säilyneet sen parisen vuotta, minkä pullot ovat pisimmillään kestäneet.
Olen käyttänyt loppuun Diorin J Adoren, Chanelin n19 ja Nina Riccin Premiere Jour:n. Nyt olen vauvan kanssa kotona eikä ole rahaa ja käytän loppuun kaiken mitä löytyy enkä osta uusia tilalle.
Olen ja se olikin maailman ihanin hajuvesi!
Olen, en tosin osta koskaan edp:ä vaan aina edt eli on kevyt arkeen sopiva vahvuus. Monta pulloa Cliniquen Happya, Kenzon l'eau par Kenzoa ja Hilfigerin Tommy girliä on käytetty ihan loppuun vuosien varrella.
Oon. Cacharelin Noa tuli aina käytettyä viimeiseen pisaraan. Diorin j'adore tyhjeni myös ennen aikojaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:19"]Olen ja se olikin maailman ihanin hajuvesi!
[/quote]
Mikämikämikä?
Olen, mutta en ole ehtinyt kovin monta erilaista käyttää loppuun. Nyt onkin vain 3 hajuvettä, koska en kuitenkaan käytä mitään erikoisuuksia kuin pari kertaa ja jäävät kaappiin vanhenemaan.
Siksi suosin 10-30ml kokoisia pulloja jos mahdollist, koska ne eivät ehdi väljähtyä tai härskiintyä :)
En tajua miksi yli 50ml kokoisia tuoksupulloja edes valmistetaan! Ei kai kukaan ehdi käyttää semmoista muutamassa kuukaudessa, ja on muutenkin huono asia käyttää yhtä ja samaa pitkään koska oma nenä turtuu siihen ja sitten sitä tulee helposti yliannosteltua niin että kanssaihmiset kärsii. Minulla on erikseen tuoksut eri vuodenaikojen mukaan eli raikasta lämpimällä ja hieman mausteisempaa kylmällä.
Huom! Älkää pitäkö tuoksuja saunan lähellä, älkääkä auringon valossa, mutta ei myöskään jääkaapissa koska se rikkoo tuoksumolekyylit ja tuoksusta menee aromit.
Kumma juttu, että hajuvesi on ihan käyttökelpoista vielä viimeisen käyttöpäivän jälkeen. Kukaan ei huomaa eroa, härskiintymistä ei tapahdu tuosta vain.
Apua. Omistan noin 60+ tuoksua, perhe ostellut lahjaksi ja hamstrailen ulkomailta. Pidän niitä vaatehuoneessa jonne valo ei pääse, ja vanhimmat niistä on varmaan jotain 5-6 vuotta vanhoja mutta ovat säilyneet hyvin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 09:58"]Oon. Cacharelin Noa tuli aina käytettyä viimeiseen pisaraan. Diorin j'adore tyhjeni myös ennen aikojaan.
[/quote]
Ai niin ja teininä ckOnea tuli lotrattua useita pulloja, mutta ne olikin niitä pienimpiä myyntipakkauksia.
Häh, vanheneeko hajuvedet? Mistä sen huomaa? Ei tossa mun pullossa ole mitään viimeistä käyttöpäivää. Olen saanut sen lahjaksi joskus 90 -luvulla, olin suunnitellut ostavani uuden, kun vanha on loppu. Mut sitä on vielä puolet jäljellä...