Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hammaslääkäri ja dormicum, auttaako toi mitenkään?
03.11.2020 |
Parin viikon päästä ois hammaslääkäri, pohdin tässä et vaikuttaako toi dormicum hyvin? On myös paniikkihäiriö joka on syksyn aikana mennyt aivan mahdottomaksi, mietin et tuleekohan tosta käynnistä yhtään mitään :/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla ainakin auttoi. Ennen jouduin käymään nukutushoidossa, mutta Dormicum vetää pään niin pehmeäksi, että sujuu hoito. Eikä jäänyt mitään muistikuvia käynnistä. 15 mg otin.
Diapam ei auttanut mulla yhtään, vaikka olen täysin toleranssiton (en käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti), ja käytin sitä ensimmäistä kertaa hammaslääkärissä. Onneksi löytyi Dormicum.