Tangle teezer kokemuksia?
Mitä pidät harjasta? Hyviä ja huonoja puolia! :)
Kommentit (20)
Mun piti ihan googlata mikä ihme on tangle teezer, oikeasti en ollut edes lukenut mitä takkuharjassani minkä joululahjaksi sain luki, hävisi johonkin. Mutta minusta muutkin lyhyt harjaksiset harjat ovat yhtä hyviä takunselvittäjiä ja varrellista on helpompi käyttää.
Tämä malli ei lipeä kädestä! Loistava märille, pitkille hiuksille.
En oo oikein ymmärtäny tuota hirveetä hehkutusta. Joo, on käteen kivasti passeli ja söpön värinen, mutta minulla se irrottaa hiuksia ihan yhtä paljon kuin tavan harjakin, eikä harjaa hiukset kuin pinnalta, kun normiharjalla ne saa kerralla harjattua myös alta.
Ei mikään ihmeharja, mutta ihan ok. Kuten täällä on mainittukin, niin erityisesti märkiin hiuksiin toimii.
Meillä aivan ehdoton. Tytöllä luonnonkiharat hiukset ja teezer käy niihin parhaiten. Vaatii "enemmän" harjausta kuin normaali harja. Ainoa miinus jonka olen omasta kokemuksesta löytänyt on se että hiukset tuntuu rasvoittuvan nopeammin. Olen päätellyt tämän johtuvan siitä että piikit nostavat talin päänahasta ylös.
En tykkää. Lentää koko ajan kädestä taaksepäin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:37"]
Ei oikeasti voi olla niin, että täällä on vähintään kerran kuukaudessa joku muka kyselemässä kokemuksia yhdestä ja samasta hiusharjamerkistä.
[/quote]
Niinpä! En jaksa enää edes vastata ja kertoa omaa kokemustani harjasta. Jos ap tosiaan haluaa tietää, niin käyttäköön hakutoimintoa. pffff.
Täydellinen harja!! Ei revi hiuksia, päänahkaan ei satu, hieroo päänahkaa.. aivan ihanan rentouttava hiuksille ja päänahalle.. :-) itse omistan 2 harjaa, sen matkakoon ja normaalinkoon..
Alla olevasta linkistä ite tilasin ja sieltä saa erittäin halvalla näitä harjoja.. :-)
Ei oikeasti voi olla niin, että täällä on vähintään kerran kuukaudessa joku muka kyselemässä kokemuksia yhdestä ja samasta hiusharjamerkistä.
Itse en pidä, ei pysy mun kädessä ja tuntuu että suoristaa vaan pintahiukset. Mutta tytär tykkää ja käyttää vain sitä, annoin sitten omanikin hänelle.
Hyvä harja, mutta ainakin mulla vaatii sitä, että harjaa sekä alta että päältä niin että tukee toiselta puolelta kädellä, selvittää erityisesti märät hiukset tosi hyvin. Paran harja on mun mielestä vähintään yhtä hyvä ja kädessä parempi.
Joko sitä saa jo edullisemmin marketeistakin? Viimeksi taisin törmätä Sokoksella, mutten silloin vielä raskinut ostaa.
Toimii hyvin kiharaan hiukseen! Samoin märille hiuksille hyvä. Kampauksia on vaikea sen kanssa tehdä, joten itse käytän enemmän selvitysharjana. Sillä harjailun jälkeen tavallinen harja menee hiusten läpi ihan noin vain!
korvaamaton! Säälittää pitkähiuksiset joilla ei oo teezeriä. Märille hiuksille erityisesti must! Tuntuu miellyttävältä päänahassa ne "piikit":)
Meidän tytöt ei enää muuta suostu käyttämäänkään. Huono puoli on se, että se joskus lipeää kädestä ja lentää huoneen poikki ;) Anttilassa oli niitä just olisko ollu 11 euron pintaan, piti käydä ostamassa toinen, mutta en tiedä, onko se enää voimassa.
Meidän herkkäpäiset tytöt käyttää vain sitä nykyään.
Up