Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko ns. klassisia tyyliltänne vai repäisettekö koskaan tyylillänne?

Vierailija
03.11.2020 |

Itse olen aika arka ja pääasiassa käytän hillittyjä värejä ja ehkä joskus värikkäämpää huulipunaa.
Nyt repäisin ja kotona meikkailin ja tein lilan halo meikin. Tuli aikaa kiva vaikka itse sanon ja ekaa kertaa onnistui. Mietin voiko tälläistä pitää ihan arkena vai onko "liian" huomiota herättävä? Ehkä kuitenkin enempi juhlameikkiin. Koskaan ei ole juhlia vaan. Miten saisi jotain värikästä laitettua hillitysti silmämeikkiin? Ihan vaan vaihteluksi ruskeille. Tää aihe nyt rönsyili vähän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luonnehdittaisiin varmaan hipsteriksi. Melkein kaikki vaatteeni ovat vintagea, ja pukeutumisen inspiraatio tulee kasarimuodista ja kuvataiteesta.

Vierailija
2/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En repäise mutten määrittelisi myöskään klassiseksi. Jotain siltä väliltä. En seuraa muotia vaan pukeudun yksinkertaisesti vaatteisiin jotka tuntuvat mukavalta päällä ja näyttävät silmääni kivalta. Inhoan kaikenlaisia printtejä ja räväköitä värejä enkä niitä siksi käytä. Ja hyvin harvoin myöskään meikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Minulla on oma tyyli, enkä ole nähnyt samanlaista vielä.

Vierailija
4/4 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri meikkaa, joskus harvoin käytän poskipunaa. Liian kapeissa huulissani meikkipuna näyttää hassulta. En käytä edes ripsiväriä, ei tullut koskaan opeteltua. Hiukset ovat paras puoleni (eivät ole pitkät, kaikille ei todellakaan sovi pitkä tukka, eikä varsinkaan jos sen vetää taakse pois kasvoilta, sanokoot uli-miehet mitä tahtovat).

Vaatteissa kyllä käytän väriä, koska musta ei vaan sovi varsinkaan kasvojani vasten, mutta ei tyylini muuten ole mitenkään erikoinen, olen kuitenkin sen verran erikoisen (lue: ruman) näköinen etten halua vetää katseita, mutta jos itse olet katseenkestävä, kokeile toki eri tyylejä, senkin voi tehdä hyvän maun puitteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi