Ville Haapasalo oli nuorena hyvännäköinen (kuvia)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288655519446.html
Mikä söpöläinen Ville on ollutkaan. :) Artikkelin kommenteissa tituleerataan Matt Damonin näköiseksi.
Onko tätä jo käsitelty av:lla?
Kommentit (13)
Oli Ville ihan peruskomea, jääkiekkoileva nuorimies. Tosi mukava ja hauska tyyppi. Olin yläasteella samalla luokalla ja lukion rinnakkaisella.
Joo, pipoa suunnittelemaan, niin pääsee mukaan Villen matkaan!
Onhan se vieläkin, mä suunnittelen hälle pipoa, missä se kisa olikaan...
Mikään ei vanhenna yhtä nopeasti kuin reipas venäläistyylinen väkevien juomien käyttö... M.O.T.
Kyllä se vieläkin on hyvännäköinen, ja jotenkin niin ihana <3 Ottaisin itselleni jos saisin:) Olin kyllä yllättynt kuinka venäläisen näköinen on ollut nuoruudessa :O
Ei oo koskaan ollut hyvännäköinen.
Nyt mammat Villelle pipoja kutomaan! :) Voisko osan vaikka lahjoittaa uudelle lastensairaalalle, jos pipo tulva on valtaisa? :)
Etkö ap ole aiemmin tiennyt minkä näköinen Ville oli vuosia sitten?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:33"]Etkö ap ole aiemmin tiennyt minkä näköinen Ville oli vuosia sitten?
[/quote]
ehkei ole villestä kuullutkaan ennen kuin nyt kun oikein sotshin kisoja kommebtoi.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:33"]
Etkö ap ole aiemmin tiennyt minkä näköinen Ville oli vuosia sitten?
[/quote]
No olin jonkun kuvan joskus jossain nähnyt. Vetoan suht nuoreen ikääni. Villen olemassaolosta sain tietää matkailuohjelmien myötä. t.ap
Ville näyttää herkän näköiseltä runoilijapojalta tuossa kuvassa, jossa istuu penkillä. Ihastuisin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:27"]
Ei oo koskaan ollut hyvännäköinen.
[/quote]
Et vaan ymmärrä hyvän päälle. ;)